Jul 13, 2011 09:29
В коментарях підняли тему ціноутворення на фільми, які демонструються в 3D і 2D.
Зараз в кінопрокаті така практика, що за квиток на фільм, який демонструється в 3D беруть майже вдвічі більше грошей, ніж, якщо не в 3D. Наводять аж три аргументи: 1) встановлено дороге обладнання, 2) використовується витратний матеріал - окуляри, які доводиться часто міняти, а коштують вони дорого, 3) задоволення отримуєш більше від 3D.
На всі ці аргументи, як на мене легко знайти контраргументи. Обладнання дійсно дороге, дорожче, ніж попереднє покоління плівкових. Хоча це логічні еволюційні кроки, коли обладнання морально стає застарілим і доводиться його міняти на нове. Я вже піднімав якось тему, що чому, за великобюджетні стомільйонні фільми і за стотисячний артхаус ми платимо однакову ціну на квиток, а на фільми на дорожчому обладнанні - більшу ціну, ніж на старому обладнанні? Всі кінотеатри з певною періодичністю змушені були міняти своє обладнання з розвитком технологій: встановлювати поліпшені екрани, стреозвук, а потім долбі. Тепер от цифру. Раніше це не було аргументом для збільшення ціни.
Друге. Витратні матеріали. Якщо порахувати по бухгалтерії амортизацію окуляр, то компенсація на один квиток є копійчаною. Кінотеатр багато несе поточних витрат, включаючи заміну проекційної лампи, яка є теж дуже дорогою. Іншими словами: окуляри - найбільш наглядний для глядача аргумент про завищені затрати кінотеатру, тому глядачу легко пояснити збільшення ціни.
Третє. Найбільш сумнівний аргумент. Пригадайте, скільки ви чули нарікань від своїх друзів, що у них крутиться, або болить голова від 3D, і взагалі півтори години інородне тіло на носі. Більше того, цілуватися в окулярах взагалі незручно! А як засинаєш - то взагалі окуляри можуть зповзти на підлогу, і доведеться витратити багато часу, щоб в темноті їх знайти.
Отже, підводячи ітоги, можна зробити висновок. В кінотеатрі "Магнат", щоб забезпечити рівність прав прихильників 3D і 2D кіно, діє проста і зрозуміла цінова політика: прайм-тайм - 40 гривень, не прайм - 30 гривень на всі фільми не залежно від формату.
Магнат,
маркетинг кіно