двигун на антиматерії

Apr 18, 2006 17:22

Космические двигатели на антивеществе куда ближе, чем принято думать. Они могут быть сравнительно недорогими и безопасными.
Ану стій! Космос буде або наш, або нічий!
а взагалі-то - цікаві ідеї. от тільки хто буде штовхати їх?
Зараз на це потенційно здатні тільки США та Європа.

А анитивещество не получать в реакторах, а ловить сетями. как рыбу!

космос

Leave a comment

Проходили. kurumo_mayar April 18 2006, 18:07:23 UTC
Хлопці, цю тему (двигуни на антиматерії) ще в 60-х розробляти почали. Та так до цих пір і "розробляють". То там інвестиції смикнуть то сям. У проектів на антиматерії є один невеличкий "глюк" - треба античастинки якось утримувати, а оскіьки і з звичайною плазмою справи не дуже...
Оскіьки природних покладів антиматерії на планеті немає, ця речовина може служити лише чимось на зразок робочого тіла акумулятора. Дуже ефективного акумулятора, але енергію з нього отримати важко. Немає ефективного способу переробляти енергію гама-квантів.

"В центре реактора ловушку выключают, позитроны взаимодействуют с её веществом и дают вспышку излучения, нагревающего матрицу. Через матрицу пропускают водород, который разогревается и с большой скоростью истекает из сопла двигателя." - По-суті це перероблена в гірший бік модель двигуна на лазерному термоядерному синтезі. Її розробляли ще у 70-х. Проблемка в тому що під дією радіації будуть швидко руйнуватись усі вузли системи. А вартість виготовлення таких ковбочок з антиматом перевищуватиме бюджет всієї планети на кілька десятиліть.
Рівень радіації на борту буде такий, що про пілотований можна забути, а автомати можна на іонних двигунах посилати - вони ефективніші і дешевші.
Інша проблема, яка гальмує розвиток всіх високоенергетичних космічних проектів - це проблема ефективного охолодження - якщо ККД двигуна 80% (20% втрачається у вигляді тепла) а його потужність 100МВт, значить система охолодження повинна відводити 20МВт теплового потоку! У вакуумі, тобто випромінюванням (радіатори)!
За оцінками інженерів НАСА вага "реальної" системи охолодження для корабля з ядерним двигуном складатиме порядка 70% його маси!
Є цікава ідея застосовувати стимульоване е-м випромінювання для охолодження, але поки-що це працює лише для груп атомів по 1000шт.
В сумі всі ці проблеми дають таку складність проекту, що вся планета його зможе потягнути років за 100, якщо не буде воювати, розмножуватись і дивитись ТВ.

Найбільш реальними на даний час є ядерні двигуни - для глибокого космосу. А в атмосфері скорше всього хімічні і далі правитимуть бал.
Доки не буде серйозного прориву в теорії поля (штучна гравітація) або технології створення потужних електроманітних полів(захисні поля, контроль плазми і т.п.) про антимат забути можна.

Reply


Leave a comment

Up