Чому, розділення було і було саме таким як у християн - саме у греків воно наступним після іудеїв і з'явилось - але пов'язане воно було не з єдиним богом-творцем, а із владою богів як такою - і так само було перенесено на полісну владу. А у фільмі просто зробили з Зевеса майже в точності Діоса-Ієгову, а з Аїда - Сатану. Стільки грошей на красиві картинки вбухали у таку гидоту - аж соромно.
знову ультимативні твердження? ;-) є й інші підходи типу: монотеїзм-політеїзм, подальна доля в посмерті ітд. ти ж розглядаючи окреме твердження поширюєш його до абсолютних понять ;-) грецька міфологія не розглядає і не оцінює поступки людей з точки зору душі - ось тобі і різниця.теж, про що говориш ти - вторинне. (до речі, як приводиш в якості аргументу чийсь пост - давай посилання хоча б для тогою, що б я міг ознайомитись з тим, про що ти говориш)
> є й інші підходи типу: монотеїзм-політеїзм, подальна доля в посмерті ітд.
Підходи до _чого_? До понять добра та зла це не може бути підходами, бо де одно, а де інше.
> грецька міфологія не розглядає і не оцінює поступки людей з точки зору душі
Угу. Але знову ж - душа і добро/зло - це різні речі.
> про що говориш ти - вторинне.
Як це воно може бути вторинним, якщо воно напряму і каже про те, що таке є добро та зло? Тут нема чого думати - просто прочитати слова у їх значенні.
> до речі, як приводиш в якості аргументу чийсь пост - давай посилання
Та я ж його не використовував в якості аргументу - аргумент я сам повністю і викладаю. А пост згадав лише тому, що інакше виходило б наче це я сам додумався, а насправді воно не так - мені цей аргумент підказав френд.
Reply
Reply
Стільки грошей на красиві картинки вбухали у таку гидоту - аж соромно.
Reply
Reply
Reply
є й інші підходи типу: монотеїзм-політеїзм, подальна доля в посмерті ітд. ти ж розглядаючи окреме твердження поширюєш його до абсолютних понять ;-)
грецька міфологія не розглядає і не оцінює поступки людей з точки зору душі - ось тобі і різниця.теж, про що говориш ти - вторинне. (до речі, як приводиш в якості аргументу чийсь пост - давай посилання хоча б для тогою, що б я міг ознайомитись з тим, про що ти говориш)
Reply
Підходи до _чого_? До понять добра та зла це не може бути підходами, бо де одно, а де інше.
> грецька міфологія не розглядає і не оцінює поступки людей з точки зору душі
Угу. Але знову ж - душа і добро/зло - це різні речі.
> про що говориш ти - вторинне.
Як це воно може бути вторинним, якщо воно напряму і каже про те, що таке є добро та зло? Тут нема чого думати - просто прочитати слова у їх значенні.
> до речі, як приводиш в якості аргументу чийсь пост - давай посилання
Та я ж його не використовував в якості аргументу - аргумент я сам повністю і викладаю. А пост згадав лише тому, що інакше виходило б наче це я сам додумався, а насправді воно не так - мені цей аргумент підказав френд.
А пост тобі не сподобається. Точніше, пост - нормально, а от Могултай там в коментах у своїй манері кувалдою б'є.
http://error-lapsus.livejournal.com/423682.html
Reply
Leave a comment