Бізнес.

Jan 15, 2007 15:26

Росте різноманіття товарів, які можна придбати і здається людина з доходом вище середнього вже сама не знає що і для задоволення якої потреби вона купує. Найчастіше банально купившись на маніпулятивну рекламу в якись із днів виявляєш свій дім забитим цілою купою девайсів чи речей незрозумілого походження і призначення. Кіосакі називає ці покупки емоційними або хламом. Більшість успішних людей на заході уже це зрозуміли і готові платити в двічі, тричі дорожче за речі, які їм дійсно потрібні і полегшать їх життя, зроблять більш комфортним. Ідеальним був би персональний консалтинг, але такого роду консультант повинен мати коллосальний різнобічний досвід. Людина тут не підходить, потрібна ціла система знань, або штучний інтелект, який базується на людському досвіді.
Віддаю готову ідею: платний сервіс в Інтернеті, з яким завжди можна проконсультуватись по хвилюючому тебе питання: що купити, де купити, що робити в певній ситуації і т.д. За сайтом топ-спеціалісти з сотень, тисяч різноманітних галузей. Причому спеціалісти дійсно статусні, які за кожну пораду отримують відчутні гонорари. Зі зворотнім звязком від клієнтів звичайно у вигляді балів наскільки певна порада була корисна. Тут звичайно є багато нюансів з організацією роботи консультантів, зручним інтерфейсом сервісу, звичайно піар і розкрутка на першому місці, позиціонування знову ж таки. Але вірю, що ідея мега-класна, якщо орієнтувати її на верхній сегмент.

Ось подібний сервіс в рунеті - www.askme.ru Доволі популярний.

article

Previous post Next post
Up