по опівночі квитки на 8 січня на e-kvytok іще не продавалися.
ну, я ж не думав що усе аж так серйозно, ліг спати -
а о дев’ятій ранку вже взяв тільки верхні бокові. БЛЯДІ.
а все тому що:
http://infocorn.org.ua/news/urn:news:949B70Fвони це аргументують "збитковістю" пасажироперевезень, блядь.
у Мексиці, де ми жили - пасажирську залізницю під цим
(
Read more... )
Reply
Reply
Reply
Reply
А скільки коштував квіток на літак вони не знають, бо літав тільки батько, один раз в житті, у відрядження, на Камчатку )
Reply
Ибо при совке была хотя бы минимальная забота и хрущьобы строились и столовки с дешевой натуральной едой, ну и что иногда с непонятным наполнением пирожок, зато натуральный.
А то что нас ждет это СССР минус соц.обеспечение.
Reply
Reply
в Німеччині нема нічних потягів майже, плюс нема прямих потягів, на відстань на кшалт «Київ-Львів» без двох-трьох пересадок не доїхати. Це ніби погано, але! Зате на короткі відстані потяги їздять дуже часто, на відміну від України.
Коротше, нічого поганого, що частина нічних потягів буде їздити удень, немає. Головне, щоб їх загальна кількість не скоротилась.
Reply
З КИєва о 20.37, в Камянці - о 6.12
час у дорозі 9:35
квитки на цей поїзд на пятницю треба купувати за два тижні
Київ Кам"Янець-Подільсь 177
з Києва о 16.49, в Камянці о 23.34
час у дорозі 6:45
на експрес квитки викупляються ,коли вже немає плацкарту в звичайному потязі.
Якби експрес доїжджав до Камянця за 3-4 години, це ще б можна було зрозуміти, але він їде 450 км майже 7!! годин.
Не все, що в нас відмінне від Німеччини - гірше.
Reply
Reply
те, що середня швидкість потягу в нас низька, це і так відомо. З цим нічого так просто не зробити: потрібно міняти колії, купувати нові потяги етц.
А те, чому нема квитків до Кам’янця, пояснюється просто: потяги в Україні їздять через всю країну, через що той, хто купує квиток від Києва до Вінниці, блокує можливість іншій людині, що хотіла на цьому ж потязі доїхати до Кам’янця. У Вінниці її місце звільняється, але кому від цього легше?
Вихід є: пустити потяги на коротші маршрути, тоді їх стане більше, як і місць. Наприклад, замість потягів до Кам’янця мають ходити потяги до Хмельницького, а звідти на тих, кому треба далі, чекатиме пересадка на Кам’янець. На тій самій колії, щоб далеко не йти.
Це зробити ну не те шоб легко, адже тре продумати так, шоб воно працювало дійсно розумно, але не вимагає ніяких мільйонів гривень.
Reply
і не хочу фапати на те, що так у німеччині.
краще сісти ввечері і приїхати в вранці - не втрачаючи ані робочий день, ані вихідний.
Reply
я просто пояснюю, чому квитків дефіцит.
Reply
80% квитків викупають туроператори, які потім надають приватним фірмам таку послугу як "заплати на 50 грн більше і отримай квиток на завтра на будь-який напрям"
спробуйте купити квиток на будь-який поїзд рівно за дві години до його відправлення, коли посередники "скидають" невикуплені квитки - і все зрозумієте
Reply
якщо колись всі українці будуть так робити, ця проблема зникне.
Reply
Reply
Leave a comment