Да, кстати, на сегодня в повестку дня украинского парламента внесен проект закона 7086 "О внесении изменений в статью 73 Кодекса законов о труде (относительно праздничных и нерабочих дней). Короче говоря, предлагается признать 7 Ноября праздничным днем. Как это и было раньше. Есть ли шансы? Трудно сказать. Коммунисты практически каждый год вносят
(
Read more... )
Варто глянути лише у вікно...
Reply
Reply
Reply
Хоч якась користь від них!
PS: А яке відношення Б.Хмельницький має до 7 листопада?
Reply
"Легенда, що її треба здати до архіву, це казка про «надчисленні полчища» ворогів, що під їх ударами буцімто завалилася українська державність" (Иван Лысяк-Рудницкий).
Могу еще напомнить, что писали Винниченко и Дорошенко:)
Сами признают, что народ их гнал из Украины
Reply
Reply
Нагадаю, 7 листопада (25 жовтня) є днем більшовицького контререволюційного заколоту, в результаті якого до влади в кацапії прийшли одіозні протофашистські сили, що ставили собі на меті винищення багаітьох груп населення. До того всього, злочинний більшовицький режим зрадив західних союзників у війні, здав німецькому імперіалізму величезну територію з гігантською кількістю населення. Усе це робилося для того, аби розв'язати собі руки для початку громадянської війни проти власного народу.
При чому тут Україна? Якраз Україна тоді намагалася захистити надбання демократичної революції 23 лютого 1917 року. Але кацапи та демократія речі не сумісні.
Між іншим, я відверто вважаю ідіотами кацапським імперастів, якщо вони виступають за святкування таких днів.
Reply
Тогда «рыцари Украины» перешли на сторону большевиков, боровшихся против Польши и УНР за «мировую пролетарскую революцию», и стали «Червонной» УГА (ЧУГА).Затем из трех бригад ЧУГА две после щедрых посулов эмиссаров Пилсудского ушли к полякам, считавших Галичину исконной территорией Польши и заливших кровью Львов в 1918 г ( ... )
Reply
Помилок тоді було зроблено доста. Але яке відношення увесь цей текст має до проблеми святкування 7 листопада на Україні? Чи ви як послідовний ісконнік вже маєте у себе ікони Ніколая 2 страстотєрпца і врапп. Владіміра Богоборца на адном малєнькам іканастасікє?
Тут цікаво звернути увагу, що в кацапській мові нема адекватного перекладу для слова "заробітчанин", яке в укарїнській мові носить додатний характер. В кацапській присутнє близьке за значенням запозичення з німецької "гастарбайтер", що має абсолютно негативну конотацію. Це через те, що кацап ніколи не вмів і не любив працювати. Праця в кацапії завжди була карою за непокору до вождя. Прийнятними варіантами нажити собі добра в кацапії вважалося, або вкрасти, або "вислужить у вождя".
Тут лежить тектонічний розлом між українцями та кацапами.
Reply
Reply
Це була помилка народу. Народ і більшовиків не підтримував, але це не мало значення в тій ситуації.
Більшовицька навала спиралася на міста, які були заселени здебільшого різними окупантами -- кацапами, євреями, поляками які залюбки вітали кого завгодно, тільки не українців. Закріпившись в містах можна було робити грабіжницькі набіги на українські села за харчами. Більшовики так і робили. Навпаки, без захоплених міст вкрай важко було налагодити співпрацю між окремими партизанськими загонами. До того ж селяни не розуміли потреби об'єднуватися в централізоване військо.
Між іншим, результ серпня та грудня 1991 року головним чином був спричинений урбанізацією української нації.
Reply
Leave a comment