Новый день. И я опять посетила дилершип. В этот раз - Audi.
Продавцом оказался приятный молодой человек по имени Пол. Так как мой выбор пал на A6, то мне было предложено покататься сначала на A6 3.2, а потом на A6 4.2. Почувствовать разницу. Что ж... разница очень даже чувствуется.
(
Read more... )
Третий бимер - вот рулез, так рулез.. :)
Reply
А Бимеры у меня на очереди :)
Reply
А бимера на ручнике такого и нету в канаде - сакс биг тайм.
Reply
Reply
Reply
Знакомый ездит на M3 с SMG - честная механика, но без сцепления. Очень доволен. Утверждает, что переключается гораздо быстрее, чем он когда-либо был способен на обычной ручке.
А правда, зачем тебе третья педаль? Чтобы крутить двигатель до 4000-5000, бросать сцепление и рвать колёса с места? Чтобы получать глубокое удовлетворение от удачного heel-and-toe в каждом повороте? Чтобы левая нога не затекала? :)
Reply
Reply
Reply
Reply
Reply
Why would you say such silly things? It's a mindless chunk of metal, it cannot drive itself. You still need to use your brains to control it. You accelerate, brake, steer, change gears, observe and make decisions - all by yourself.
The fact that you're one pedal short doesn't change the need to do all those things, you just shift your priorities and concentrate on other things rather than doing a three-limb dance every now and then. And the truth is, modern clutchless manuals do the job better than most drivers that have the money to buy them ;]. Heck, even with a conventional mainstream paddle-less automatic, you have a surprising degree of control over the gear changes. It's just most stick fanatics don't bother to learn or even acknowledge that :P.
P.S. And you're wrong again. Sports cars aren't about control, not really. They are about having fun. Stupid, expensive, pointless and wasteful sort of fun, in huge amounts of it ;]
Reply
Reply
Reply
Reply
Reply
ну так это его личные проблемы, зачем же обобщать :-)
Reply
Leave a comment