Я впевнений, що всі "кияни і гості столиці" вже встигли покататись на новеньких вагонах метро. Так само і я, враховуючи те що їжджу там нечасто, отримав свою дозу вражень.
Не буду критикувати, чіплятись до дрібниць, скиглити щось на кшталт "нафіга робити кнопочки для відкриття дверей, якщо вони не працюють" і таке інше. В будь-якому разі, вони кращі ніж радянські. Тим паче, що вагони випускаються в любому моєму серцю м. Кременчук)
Просто хочу відзначити одну нууу дуууже цікаву (як на мене, звичайно) деталь. Нещодавно згадав, що в "старих" (ну, тобто, в наших звичайних) радянських вагонах метро по паспорту було встановлено допустиму кількість пасажирів у 322. А це означає, що ... означає... "барабанная дробь" 10 чол. на метр квадратний.
Зізнаюсь, коли вперше про це дізнався мав десь такий вигляд: оО.
Так от, і шо ви думаєте яка "Вместимость вагона при плотности стоящих пассажиров" прописана в новенькому комфортабельному вагоні з блек-джеком і ш ? Бінго!
5/10 чел/м²264/322Отак і живем (с)
P.S> Хто не вірить - жмем сюди
http://www.kvsz.com/index.php?option=com_content&view=article&id=141&Itemid=458&lang=ru&limitstart=1