Спорт vs чоппер

Oct 09, 2011 18:45

Перечитав весь Інтернет, який хоч віддалено про мотоциклі.

Відкриттям щодо спортивних байків стала наявність напів-спортивних напів-туристичних моциків, в яких посадка не раком (або поза ембріон, як кажуть байкери), а майже цивільна міська. При чому зовнішній вигляд такого моцика і, що найголовніше, характеристики мотора залишається спортивними. Honda CBR600F, наприклад.

Відкриттям щодо чопперів стала наявність в модельному ряді Х-Д з 2001р. нетрадиційного для даного бренду моцика сімейства V-Rod - настільки нетрадиційного, що деякі клюби Х-Д в штатах не приймають райдерів V-Rod в свої ряди. В даного моцика на місці бензобаку просто повітряна камера для повітряного фільтру, тобто порожня консервна банка. А бензобак розташований між заднім колесом і мотором, власне під байкером. Дизайн моцика розроблений головним дизайнером Х-Д, який є внуком одного з засновників, і орієнтований на нішу молодих байкерів, які люблять погасати, а не просто потошнити 70км/год під звуки страшного вихлопу.

Також технологічними відкриттями стала наявність як мінімум на Хондах (як спортах, так і чопперах) сайлент-блоків бензобаку і передньої вилки, чіпованого ключа, ключа блокування повороту передньої вилки і ABS на гальмах. При чому, вже є моделі, які автоматизують одну з найбільших проблем моциків - гальмування, яке виконується окремо для різних коліс, рукою і ногою і є особливо небезпечним, якщо гальмувати тільки одним колесом. На деяких моделях гальмування тільки рукою або ногою автоматично передає частину зусилля на інше колесо.

мото

Previous post Next post
Up