Раз на тижень, в інет-шаббат, краще проводити його на природі))) Серйозно, це без натурофілічних збочень - для початку треба взяти фотоапарат та спробувати зробити фото для української Вікі (не вийде, але… може, й вийде). А ще можна читання літератури доповнити написанням ессе та ідей. Для себе - іноді деякі міркування треба занотовувати, потім знайдеш та здивуєшся цьому скарбу. Немов поспілкувався з розумною людиною :) Сни теж гідні нотаток. Це добре тренує висловлювати думки та тримати сюжет розмови. Кацапи, доречі, полюбляють переводити розмову у другорядні сенси.
> Раз на тижень, в інет-шаббат, краще проводити його на природі))) Серйозно, це без натурофілічних збочень - для початку треба взяти фотоапарат та спробувати зробити фото для української Вікі (не вийде, але… може, й вийде
( ... )
То може справа не в читанні саме друкованої літератури а в її якості.
І якщо вже бути повністю неупередженими, може і не в самому читанні справа.....
Я теж вихований у контексті нерозривного зв'язку між читанням та інтелектом. Але я також вихований у контексті багатьох міфів...... чи не може літературне читання теж бути одним з них.
Між читанням (як ефективнішим методом отримання знань) та інтелектом є зв'язок. Але навіть якщо це було б не читання а бесіди як у Древній Греції чи переглядання наукпоп відео (яке поширене у сучасних дітей) це не поміняло б книгу та мессадж автора.
Автор пише, що Інтернет за етимологією, за дизайном відволікає від вдумливого читання. Карр писав про "Інтернет відволікання", якому протиставляє паперову книгу, але це символ, насправді то може бути Кіндл чи планшет з активним читанням і вимкненими подразниками. Бо в Греції були проповіді в оливовому гаю біля Афін а не на базарі в місті, де кожен чіпляється до учня. А відео на ютубчике пеперивається рекламою кожні декілька секунд і діти прото не можуть зосередитись.
Тобто мова йде не про літературне читання, мова йде про вдумливість, про осознаність, як інтернет руйнує той навик та змінює мозок в анатомічному сенсі.
Зізнаюся, книжки не читав, але головна теза не оригінальна.
Інет не руйнує навчання. Інет руйнує звичне навчання. Не дивно, що за умови миттєвої доступності всієї необхідної інформації, процес споживання інформації зовсім не такий, як тоді, коли за кожним посиланням необхідно пертися в бібліотеку.
Інет змінив не тільки доступність контенту, але й формати. Те, що інет-формати контенту не такі, як в офлайні - не означає, що вони гірші. Вони інші. І до них треба звикати. Якщо здатний вчитись новому, звичайно. Сабжевий же журнагліст, вочевидь, обрав тактику старого пердуна, відому з часів папіруса Прісса - "Настали останні часи, всі мають власну думку, молодь не слухає старших, кожен хоче написати книгу..."
Кожна людина має свій особистий погляд на це, та свій засіб до захисту від поганого впливу на мозок. У мене були невимошені дні відпочинку від інтернету, але залежність це як хвороба. Без компа відчувається дискомфорт. ))
Comments 25
А ще можна читання літератури доповнити написанням ессе та ідей. Для себе - іноді деякі міркування треба занотовувати, потім знайдеш та здивуєшся цьому скарбу. Немов поспілкувався з розумною людиною :) Сни теж гідні нотаток.
Це добре тренує висловлювати думки та тримати сюжет розмови. Кацапи, доречі, полюбляють переводити розмову у другорядні сенси.
Reply
Reply
Та й друкована література буває різною. Зовсім не факт що її споживання надасть якісно відмінну можливість вирішувати проблеми.
Reply
Reply
І якщо вже бути повністю неупередженими, може і не в самому читанні справа.....
Я теж вихований у контексті нерозривного зв'язку між читанням та інтелектом. Але я також вихований у контексті багатьох міфів...... чи не може літературне читання теж бути одним з них.
Reply
Автор пише, що Інтернет за етимологією, за дизайном відволікає від вдумливого читання. Карр писав про "Інтернет відволікання", якому протиставляє паперову книгу, але це символ, насправді то може бути Кіндл чи планшет з активним читанням і вимкненими подразниками.
Бо в Греції були проповіді в оливовому гаю біля Афін а не на базарі в місті, де кожен чіпляється до учня. А відео на ютубчике пеперивається рекламою кожні декілька секунд і діти прото не можуть зосередитись.
Тобто мова йде не про літературне читання, мова йде про вдумливість, про осознаність, як інтернет руйнує той навик та змінює мозок в анатомічному сенсі.
Reply
Learn more about LiveJournal Ratings in FAQ.
Reply
Інет не руйнує навчання. Інет руйнує звичне навчання. Не дивно, що за умови миттєвої доступності всієї необхідної інформації, процес споживання інформації зовсім не такий, як тоді, коли за кожним посиланням необхідно пертися в бібліотеку.
Інет змінив не тільки доступність контенту, але й формати. Те, що інет-формати контенту не такі, як в офлайні - не означає, що вони гірші. Вони інші. І до них треба звикати. Якщо здатний вчитись новому, звичайно. Сабжевий же журнагліст, вочевидь, обрав тактику старого пердуна, відому з часів папіруса Прісса - "Настали останні часи, всі мають власну думку, молодь не слухає старших, кожен хоче написати книгу..."
Reply
Reply
Тому я тут періодами буду про то згадувати.
І та -- вітаю тут пана!
Reply
Reply
Leave a comment