Leave a comment

bilozerska May 26 2014, 15:27:50 UTC
Я просто знаю ситуацію з іншого боку. З того, де вчасно зроблений дзвінок рятував людині життя і здоров'я.

А телефонні шахраї були й будуть. Їх, звісно, треба ловити, але результативніше буде працювати з населенням, щоб не були такі йолопи і не велися. Одне з найбільш розповсюджених шахрайств: нічний дзвінок, часто на перший-ліпший номер. Якщо слухавку бере жінка, їй розповідають, що її син чи онук (якщо голос старенький) або в'їхав у чийсь порш кайєн, або побився у барі і потрапив до міліції. Для того, аби владнати ситуацію, потрібні гроші. І нещасні дурні мами й бабусі віддають незнайомій людині, яка приходить у призначене місце, всі свої заощадження.

Найнахабніші шахраї ще й прикидаються синами тих мам - кажуть здавленим переляканим голосом, ще й імітують поганий зв'язок, щоб "мама" не помітила, що голос не той. А за грошима, типу, товариш підійде.

Одній моїй знайомій так подзвонили. Шахрай представився її сином і сказав, що влетів в автомобільну аварію. А в неї реально є дорослий син, який постійно працює на машині. Її перша реакція: "Синку, а як звуть нашого кота?". Шахрай, звісно, миттєво вимикається, після чого жінка телефонує синові і переконується, що у нього все гаразд.

Цей дзвінок обов'язково мали організувати з зони? Ні, зовсім не обов'язково.

Reply

ems_viking May 26 2014, 15:37:10 UTC
работать с 40 миллионами населения, или запретить мобильную связь для 100 тысяч зэков?
что проще организовать?
при том, что телефонные мошенничества из тюрем - реальность и при запрете телефонов

Reply


Leave a comment

Up