Це - моя друга спроба боротися з хамством за допомогою публічності. (Перша, хто не знає, була вдалою - хамку вигнали з роботи)
Вирішила моя мама продати антикварний буфет. Бо вважає, що після ремонту він не впишеться в ансамбль з нових меблів.
Зокрема, вона звернулася до салону "Антикваріат "Епоха" (вул.Кудрявська, 16). Домовившись спочатку за телефоном 272-10-64, що принесе фото буфету, мама 2 травня, приблизно о 14:00, прийшла до "Епохи".
Подзвонила, і замкнені двері відчинив молодик із зовнішністю менеджера-"шестьорки". Мама опинилася у напівтемному парадному, де як мотлох були звалені стільці з крученими ніжками та інші старовинні речі.
А той каже: "Давайте фотографію, я покажу спеціалістам".
- Взагалі-то, я звикла сама вести перемовини, - каже мама.
- Ні, в нас так не положено. Давайте фотографію і чекайте.
Я б на маминому місці негайно розвернулася і пішла. Але мама виросла в СРСР. З людей старшого віку це, на жаль, не витравлюється. Вона дала фото.
Мою маму, інтелектуала, киянку в енному поколінні і давно не дівчинку, примусили чекати стоячи у темному парадному. Не пустили на поріг, як бомжа.
Врешті-решт молодик повернувся і сказав, що буфет їм не підходить. Маму досі трусить від обурення.
Зазвичай антикваріат зараз продають нещасні бабусі, яким нема що їсти і з яких, вважають "шестьорки", що влаштувалися при "крутих" фірмах, можна познущатися, бо в них немає іншого виходу. Моя мама - не така, але і з тих бабусь я, в міру своїх можливостей, знущатися не дозволю.
Коротше, друзі, якщо хочете продати або купити антикварні речі, не користуйтесь послугами "Епохи". Там ХАМИ! А якщо цей пост прочитає керівництво салону, хай звільнить свого менеджера (чи, може, охоронця?) - за те, що не вміє поводитися з клієнтами і псує репутацію фірмі.
P.S. До речі, якщо хтось із цієї публіки матиме бажання вибачитись перед клієнткою (моєю мамою тобто), ось мій телефон, я їй перекажу: 8-066-748-66-13.
http://deep-water.ru/?http://bilozerska.livejournal.com/67542.html