Leave a comment

habak April 28 2011, 20:56:25 UTC
Чесно скажу, мені таке не до вподоби - коли враження потужності "створюється за рахунок типографської досконалості і, як наслідок, однотипності гасел. Це робиться задля гарної "картинки" - але "картинка" виглядає значно краще, коли всі гасла різні, і більшість намальована як попало і від руки. Коли бачиш такі гасла - це гарантія, що акція непроплачена.
Ще нічого виглядає, коли однакові гасла і плакати - маленькі, а4 чи максимум, а3 - під час підготовки молодіжних акцій їхні макети розповсюджуються через соціальні мережі, і люди роздруковують собі самі. Але це навряд чи може стосуватися табличок на держаках"
кілька дописів тому

однакові свободівські якісно надруковані гасла таки до душі?

Reply

bilozerska April 28 2011, 21:16:21 UTC
Свобода - партія, а не громадський рух.
Будь-яка її акція - це партійна акція, на яку ходять члени і симпатики цієї конкретної політсили. Всі її прапори, банери і т.д. виготовляються централізовано, на них стоїть емблема партії і т.д. - і все одно трапляється, що свободівці з регіонів привозять прапори інших відтінків і гасла зовсім іншого формату.

Партійні заходи і повинні виглядати саме так.

А от коли захід позиціонується як такий, що збирає усіх невдоволених з усіх усюд, як надпартійний і позапартійний захід - тоді однакова символіка виглядає не дуже, бо видно, що її виготовив центр, а не люди з собою принесли.

Хоча й однакова типографська символіка невеликий гріх. Великий - що для партій, що для рухів - проплачені учасники мітингів.

Reply

Ти ба! habak April 28 2011, 21:27:02 UTC
як вона описала Свободу!
А ви що член партії? Чи ви журналіст?
Тоді опишіть так само інші опозиційні партії. Ви взагалі цікавитесь Парламентськими партіями? Адже від них залежить життя українців, а не від свободівців.

Reply

habak April 28 2011, 21:37:19 UTC
Re: Ти ба! habak April 28 2011, 21:41:20 UTC
так а чого вона назвала статтю "Марш Свободи на Банкову"?
Там же ще КУН і Партія Кармазіна йшла маршем, яким потім дикі свободівці слова не дали!
Я думаю з таким відношенням ніхто не буде спільно із Свободою мітингувати.

Reply

Re: Ти ба! ext_532389 April 29 2011, 08:25:04 UTC
Парламентськими партіями радите цікавитись? Ви що, насміхаєтесь чи маєте когось за відвертого ідіота! Та весь сучасний парламент - це, практично, розстрільний список, зборище відбірної наволочі і жменьки недолугих амеб. А те, що від них залежить життя українців - просто невимовно жахливо. Що ж, кожен народ має владу, на яку заслуговує. Але незабаром ситуація поліпшиться.

Reply

Re: Ти ба! habak April 29 2011, 10:13:16 UTC
ну якщо Гриценка і Донія ви б розстріляли, то Фаріон взагалі варто привязати до хвоста коня і Тягнити аж до самої Польщі!
Опозиція слабка, але альтернативою їй є аж ніяк не Свобода!

Reply

Re: Ти ба! ext_532389 April 29 2011, 11:13:12 UTC
На вищезгаданих Гриценка і Донія і кулі було б жалко!))) Я їх відношу до амеб. Або поділяться, або самі гигнуть.)

Reply

Re: Ти ба! habak April 29 2011, 14:12:26 UTC
здатні навести аргументи? чи ви не атвычаєте за свої слова?
дав би тобі в морду, так ти далеко і боягуз, а на таких і слини шкода

Reply

Re: Ти ба! ext_532389 April 29 2011, 14:35:34 UTC
І що? Окрім нахамити, більш нічого в голову не приходить? Аргументів тобі треба? А результати всієї "діяльності" парламентської "апазиції" для тебе - не аргумент? Чи, може, твої кохані Гриценко і Доній - не в "апазиції"? Чи вони не є представниками безнадійних політлузерів? Чим займалися їхні партії іще, окрім політонанізму? Якщо не бачиш результатів їхньої діяльності, то я тобі не дохтур. Гуд бай!

Reply

habak April 28 2011, 21:30:17 UTC
і чому ж ваші свободівці не дали слово кармазінівцям? Вирішили прихватизувати собі марш чи шо?
З такими темпами скоро з ними взагалі ніхто не піде на спільні акції!

Reply

zhukowskiy_stas April 29 2011, 17:21:40 UTC
Я з цим НЕ згоден. Українці все мають робити якісно. Чому? Тому що вони українці.

Reply

+1 habak May 8 2011, 21:31:52 UTC
Погоджуюся!

(це не той анонім, якому ви відповідали)

Reply


Leave a comment

Up