Олено, твоя публікація подібна до того, якби ти на виставі "Война и мир" в театрі встала посеред залу і закричала:"Брехня!!! То не Кутузов! То мій сусід!!!"
Це зовсім різні речі. Театральну виставу, твір художньої літератури тощо ніхто не видає за правду. А в рекламі людей намагаються переконати, що все показане - правда, і пропонований товар дійсно дає показаний ефект.
Реклама, це також мистецтво. А рівень, це вже інше питання. Що ж стосується конкретного випадку, то паршива господиня і суперпорошком сорочку загробить з першого разу.
Якщо вважати рекламу просто мистецтвом, то можна зайти дуже далеко. Наприклад, у передвиборчій політичній рекламі обіцяти вдвічі знизити податки, а прийшовши до влади, вдвічі їх підняти і сказати: "Це не брехня, це мистецтво реклами!".
Тут мова йдеться про сорочку. В мене є китайська сорочка, яку мені подарували в Німеччині, увага! в 1988-му! році. Вона виглядає, як куплена кілька місяців, чи тижнів, назад назад. Олено, може ти відбілюючим порошком попрала кольорову річ? Або напала на фальсифікат? Але ж це не реклама фальсифікату. І не документ, який підтверджує результати випробувань. Ти ж журналіст, пожеш поставити вимогу, надати докази викладеного в рекламі.
Для того, щоб річ виглядала як нова потрібно: 1. Щоб вона була якісною, 2. Щоб був якісний пральний порошок, 3. Річ потрібно акуратно носити, 4. Потрібно вміти правильно користуватись пральним порошком. Я впевнений, що при дотриманні цих чотирьох умов за десять разів з сорочкою нічого не буде. А якщо щось станеться, то не з вини порошку, який представлений в рекламі. До речі, звідки тобі відомо, що це один і той же файл?
Reply
Reply
(The comment has been removed)
Я не захотів дівчину ображати.
Reply
Reply
Що ж стосується конкретного випадку, то паршива господиня і суперпорошком сорочку загробить з першого разу.
Reply
Reply
Олено, може ти відбілюючим порошком попрала кольорову річ? Або напала на фальсифікат? Але ж це не реклама фальсифікату. І не документ, який підтверджує результати випробувань. Ти ж журналіст, пожеш поставити вимогу, надати докази викладеного в рекламі.
Reply
1. Щоб вона була якісною,
2. Щоб був якісний пральний порошок,
3. Річ потрібно акуратно носити,
4. Потрібно вміти правильно користуватись пральним порошком.
Я впевнений, що при дотриманні цих чотирьох умов за десять разів з сорочкою нічого не буде. А якщо щось станеться, то не з вини порошку, який представлений в рекламі.
До речі, звідки тобі відомо, що це один і той же файл?
Reply
Leave a comment