депутатські звернення

Feb 21, 2012 23:48

Секретар Черкаської міської ради Віктор Горкун у своєму ЖЖ розкрив цікаву і досить гостру тему. Повністю погоджуюся і підтримую позицію Віктора Івановича з цього питання. Дійсно система контролю за виконанням депутатських звернень потребує кардинальних реформ.
Памятаю свою роботу і раді. Я писав багато звернень і досить часто отримував банальні відписки від працівників управлінь, відділів, та чого гріха таїти, навіть від міського голови, його заступників та секретаря ради. Депутати нинішнього скликання, особливо опозиція, очевидно зараз отримують те саме. Звернення зверненнями, але є округи, де і дороги асфальтують, і дитячі майданчики ставлять, і дахи будинків ремонтують, і вулиці освітлюють. і сміття регулярно вивозять, і комунікації латають, і підїзди ремонтують..... а є округи (читайте: люди, виборці, черкащани) куди приходять банальні відписки, мол "немає грошей", "не передбачено бюджетом", "недостатньо фінансування".... а що, там живуть якісь інші люди?
І наче ж депутат на місці і звертається він куди треба, до відповідного департаменту - і отримує відповідь, що питання буде враховано під час підготовки бюджету на наступний рік, депутатське звернення на цьому знімається з контролю, а питання як не вирішувалося, так і не вирішується з року в рік.
Радує, що Віктор Іванович звернув увагу на цю складну тему. Я був запрошений на зініційовану ним нараду з цього питання і в результаті наради вирішив допомогти у вирішенні цієї складної і водночас простої проблеми.
Сьогодні подав Віктору Івановичу свою пропозицію:

Пропозиція щодо впорядкування системи
контролю за виконанням депутатських звернень,
що стосуються формування бюджету міста.

ПРОПОНУЮ

Розділ VІІ Регламенту роботи Черкаської міської ради доповнити Статтею 21-1 наступного змісту:

Стаття 21-1.  Депутатські звернення, що стосуються формування бюджету міста

1. Депутати міської ради відповідно до Закону України “Про статус депутатів місцевих рад” мають право надати до міської ради свої пропозиції щодо формування бюджету міста на наступний рік у формі депутатського звернення.

2. Депутатське звернення щодо формування бюджету на наступний рік має бути подане у письмовій формі не пізніше 15 жовтня поточного року.

3. Депутатське звернення реєструється в канцелярії виконкому і направляється міському голові для надання доручення виконавцям. Відповідний департамент, за дорученням міського голови, розглядає звернення депутата, обраховує суму бюджетного фінансування, необхідну для вирішення вказаної депутатом проблеми.

4. Обрахована сума бюджетного фінансування обов’язково враховується у проекті бюджету на наступний рік. Депутату міської ради надається відповідь на звернення з інформацією про суму бюджетного запиту та про включення цієї суми у проект бюджету на наступний рік. Надана депутату відповідь не знімає депутатське звернення з контролю.

5. Виконавчий комітет, при затвердженні проекту бюджету, розглядає усі подані депутатами пропозиції. У разі неврахування пропозиції депутата у проекті бюджету, депутату надається обґрунтована відповідь про причини неврахування його пропозиції. Невключення пропозиції депутата до проекту бюджету міста не забороняє йому відстоювати свою позицію у депутатських комісіях та на сесії міської ради.

6. У період формування бюджету міста на наступний рік відповідні управління виконкому через відділ з питань роботи ради оперативно доводять до відома депутатів інформацію про хід розгляду депутатських звернень, що стосуються формування бюджету міста.

7. Після прийняття бюджету міста на сесії міської ради депутату надається відповідь на його звернення з аргументованою мотивацією про включення чи невключення його пропозиції до бюджету міста, а саме звернення знімається з контролю.

Вважаю, що таке нововведення полегшить роботу депутатам, виконкому і структурним підрозділам.
А як Ви думаєте?

справедливість, міськрада, проекти, помічник-консультант, гроші, Черкаси, депутати, ненадруковане, без мандата, бюджет, Горкун, ідеї, фінанси, бюрократія, ЖЖ, сесія

Previous post Next post
Up