Не ўсё так дрэнна ў беларускім маркетынгу, як я апісаў у
папярэднім пасце. На шчасце, у нас ёсць спробы стварыць гучныя нацыянальныя брэнды. Да прыкладу, у Верхнедзвінску выпускаюць сыр "Альгерд":
Я лічу, што гэта проста ахрэненная назва для экспарту ў Расію: калі хто не памятае, то Альгерд дзейсніў
тры паходы на Маскву (1368, 1370, 1372). Магу прапанаваць яшчэ добрыя назвы для прадуктаў: скажам, "Канстанцін Астрожскі" для экспарту
ў Расію і "Вітаўт" для экспарту
ў Германію.
Наступны цікавы брэнд - "Вялікае княства" ад Калінкавічкага мясакамбіната:
Праўда, на бляшанках з тушонкай а-ля "Сняданак турыста" марка "Вялікае княства" глядзіцца, канечне, неяк дзіўнавата. Ну і шкода, што ў Калінкавічах вырашылі ствараць брэнд на рускай мове. Але будзем спадзявацца, што не за гарамі той час, калі "Великое княжество" стане "Вялікім княствам".