Нічога святога: Брэсцкі лікёра-гарэлачны завод піярыцца на Перамозе ў ВАВ

Jun 01, 2012 08:40


Гэта перадрук з Павел Бераснеў. Ціпа блог. Адпаведна, каментаваць можна не толькі ў LJ, але і тут.

Ёсць такія рэчы, якія ў рэкламе выкарыстоўваць, па-мойму, не этычна. Напрыклад, я вельмі не люблю, калі якая-небудзь кантора займаецца дабрачыннай дзейнасцю толькі дзеля таго, каб папіярыцца ў СМІ. Мне падаецца, што калі ў цябе ёсць патрэба і жаданне некаму дапамагаць - дапамагай. Але не выстаўляй гэта на паказ, бо дабрачыннасць па сутнасці робіцца ад душы, а не для нейкай дадатковай рэкламы і станоўчага іміджу.

А нядаўна я заўважыў рэкламу, якая, на мой погляд, наогул знаходзіцца па-за межамі дабра і зла - 10 мая 2012 года ў газеце "Блізкія навіны" Брэсцкі лікёра-гарэлачны завод "Белалка" вырашыў папіярыцца за кошт Дня Перамогі:



"Белалка" выкарыстоўвае 9 мая ў рэкламных мэтах

Дорогие ветераны Великой Отечественной войны! Коллектив Брестского ликеро-водочного завода "Белалко" сердечно поздравляет вас с Днем Победы!

Праздник Великой победы - один из главных праздников нашей страны, трагичный, прекрасный и трогательный. 9 мая 1945 года... Все дальше и дальше теперь от нас эта дата. Но мы помним, какой ценой досталась эта великая Победа. Как бы ни менялись за последние годы факты нашей Истории, День Победы остается неизменным, дорогим, трагичным и скорбным, но в тоже время и светлым праздником.

И в мирное время слово победа звучит гордо. С победой вернулся коллектив "Белалко" с профессионального конкурса-дегустации "ГУСТ", где по достоинству оценили выпускаемую продукцию. Ведь качество изделий по многим показателям не имеет себе равных. Значительная часть продукции производится исключительно из натуральных ингредиентов и обладает гармоничным и сложным букетом. Особой награды на конкурсе удостоились ликер "Аманте кофейный" и водка "Золотой зубр Премиум" , которые поразили жюри не только качеством, но и оригинальным оформлением бутылки.
Чытаць запіс поўнасцю »

Белалка, фота, ідэалогія, прапаганда, Беларусь, гісторыя, маразм, ВАВ, маркетынг

Previous post Next post
Up