חידושים והמצאות - קונדומטיקה

Nov 29, 2006 23:49


בעצם, פרויקט המחקר הנוכחי התחיל בזה שקיפ, כהרגלו הנלוז, שלח לי קישור לאתר גאדג'טים כזה או אחר, במסגרת הקמפיין הלא נגמר שלו לגרום לי לבזבז את מיטב כספי (הלא קיים) על שטויות. הפעם, לרווחתי הרבה, דווקא לא היה מדובר במשהו לבזבז עליו כסף, אלא במשהו מאיר עיניים הרבה יותר: קונדום בתרסיס. מכירים פלסטר בתרסיס? אז אותו דבר, אבל בלי צורך "לנשק איפה שכואב" קודם. או אולי כן.
עכשיו, הרעיון גאוני, אני לא אגיד שלא, אבל ברצינות: מישהי מכן ממש הייתה סומכת על גבר כלשהו שירסס את עצמו כמו שצריך? מישהי מכן הייתה מסוגלת לסמוך על ספריי (מלבד גז מדמיע, זאת אומרת) שישמור עליה מפני מחלות, ילדים, ומחלות ילדים?
בקיצור, אולי עדיף קונדומים קונבנציונליים. דא עקא, שהם לא הדבר הנוח ביותר לשימוש (אגב, הנסיון מלמד שיש יחס ישר בין גודל - ובפרט עובי - האיבר הרלוונטי לבין מידת אי הנוחיות בשימוש בקונדומים, אז עשו לעצמכם טובה, תמנעו כאן מתגובות בנוסח "מי צריך את זה בכלל", אה?). לפני שנים ראיתי הדגמה מטעמו של ברנש חביב ומבורך-גופנית שעבד פעם במועדון מין, של חבישה קלה ופשוטה של קונדום מהזן הקונבנציונלי על איבר פחות קונבנציונלי, אבל כנראה שצריך היסטוריה של עבודה במועדון מין כדי ממש להצליח בזה.
מה שכן, ראיתי כבר באינטרנט כמה וכמה גאדג'טים שנועדו להקל על חייו של חובש הקונדומים המצוי, ויצאתי למסע גילוי מחדש.
הבשורות הטובות: נראה שמוליכים (applicators, לטובת המעוניינים לחפש בגוגל) בימינו כבר לא נועדו רק לטמפונים. פטנט חמוד במיוחד (שאמור להגיע כבר ארוז מראש ביחד עם הקונדום) שנחשפתי אליו במקור דווקא בפורום טריוויה (כשמעלים תמונה כזאת לפורום ושואלים את הציבור מה זה, מתברר שאף אחד לא יודע) הועלם מאתר החברה בעלת הפטנט, אבל ניתן למצוא את ההדגמות ביוטיוב. הנה הדגמה אחת, והנה הדגמה שניה. מרשים.
והנה משהו שייתכן שקיבלתם באימייל: הקונדומים לחבישה מהירה (self-applicating) של פרונטו. יש כמה סוגים אחרים, אבל ההדגמה של אלה הכי מרשימה. האמת, זה באמת מסוג הדברים שקשה להבין למה לא הופיעו הרבה קודם והתפשטו כאש בשדה קוצים. זה כל כך מתבקש.
ולבסוף, במיטב המסורת של FuFMe (זוכרים אותו? הוא היה אחד המתחרים הלוהטים על תואר "האתר המקושר ביותר" בפורום יואל ז"ל, כשהיחיד שגבר עליו היה Book-A-Minute) - הנה התגלית החדשה: Condom-On, על בסיס טכנולוגיית חלל. במיוחד אהבתי את הסטיקר הנהדר: "As Seen On The Internet!" אל תחמיצו את סרטון הפרסומת.
יש לכם עוד? הבו לינקים, ותזכו לתודת הציבור.

linkage, personal favorites, sex, silly stuff

Previous post Next post
Up