כך תטפחו את כל צדדי אישיותכם

Aug 20, 2006 22:47


מאז המלחמה לא כל כך בא לי לראות בני אדם (זה יעבור, באמת, ואז אני אתארגן לבלות איזה סופ"ש במרכז ולפגוש המון אנשים שאני מתגעגעת אליהם), אבל היום היה לי מה לסדר בתל אביב, אז באותה הזדמנות הלכתי לראות את האכמונית הנאצלת. האכמונית, דעו לכם, זה טוב לנשמה.
ובדרך לאוטובוס הביתה, נהג מונית אחד לקח אותי טרמפ בחינם כי, כדבריו, "יש לי חולשה לג'ינג'יות". הגנתי על רגשותיו הרכים בכך שלא גיליתי לו שזה גוון "תפוזינה" של אינדולה (כי אם הוא לא שם לב בעצמו, באמת, למה להרוס לו את האשליות), ובתמורה הוא אמר לי שאני נחמדה. זה בהחלט היה טוב לאגו.
אז עם נשמה מטופחת ואגו מטופח לא נותר לי אלא לבחון איך אוכל לטפח את הצד האינטלקטואלי של חיי, באמצעות מבחן מדעי זה שסחבתי מ אצל הדר.

כשראיתי את שאלת "שובר השוויון" שכללה שבעה תחומים שונים חשבתי שהם נפלו על הראש, ואז נזכרתי שבעצם, באמת למדתי את כל הדברים האלה באוניברסיטה, כל אחד מהם בהיקף של חטיבה לפחות. אני חוששת שיש לי יותר מדי תחומי עניין, ובכולם בורותי מרקיעה שחקים.
You scored as Mathematics. You should be a Math major! Like Pythagoras, you are analytical, rational, and when are always ready to tackle the problem head-on!

Mathematics
100%
Linguistics
100%
Philosophy
100%
Anthropology
100%
English
100%
Psychology
100%
Biology
100%
Journalism
92%
Engineering
92%
Art
83%
Theater
83%
Chemistry
83%
Sociology
75%
Dance
33%
What is your Perfect Major? (PLEASE RATE ME!!<3)
created with QuizFarm.com

war, memes, me

Previous post Next post
Up