Jan 15, 2012 21:40
я недавно дізналася, що лабораторні в школі впроваджені, звісно ж, не лише для практичного засвоєння набутих знань, але й для вироблення навиків командної роботи.
я чесно помислила і згадала, що такі да, на фізиці, коли треба було складати електричне коло (це ж так називається, коли проводочки і амперметр?), всі сиділи хто як хотів, тобто одностатевими парами, а не так, як розсаджувала класна керівнчика для вироблення навиків міжгендерного спілкування, бо це був кабінет фізики, а не наш клас.
а в той рік в нашому класі була непарна кількість мальчіків і дєвочєк. словом, всі сиділи як хотіли, а я з хлопцем. але потім це виявилося круто, бо він вмів скрутить це електричне коло і мене навчив, а я знімала показники і знала, що з ними далі робити. словом, півуроку він займався технічним забезпеченням, а решту часу тупо переписував в мене з зошита формули а потім це робив весь клас. і надалі ми завжди сиділи разом в таких випадках.
зараз у мене враження, що це мій єдиний вдалий приклад некомерційної командної роботи, якщо говорити саме про роботу, а не про мєлкі пакості типу накрасти зеленого гороху в колгоспі, чи вишень в сусідів, чи зробити колективну шпору.