Я уже писал о компании
Borderfree, которая осуществляет локализацию для многих
американских Интернет-магазинов, прием оплаты от зарубежные покупателей, а также доставку во многие страны мира, включая Россию. Компания постоянно расширяет количество магазинов, с которыми сотрудничает. Но и конкуренты не спят.
i-Parcel работает пока только с 19
(
Read more... )
Reply
Ship Carrier:
i-parcel
Tracking Number:
AEICVGXXXXXXXXXXX
Status:
Action required from customer
Order #:
XXX-XXXXXXX-XXXXXXX
Shipment Date:
Feb 6, 2014
Destination:
Track your package
Date Time Location Event Details
Feb 12, 2014 11:42:00 AM Edison NJ US Package has left the carrier facility
Feb 8, 2014 1:14:17 PM Edison NJ US Package arrived at a carrier facility
Feb 7, 2014 3:05:42 PM Hebron KY US Package has left the carrier facility
Feb 6, 2014 7:44:50 PM Hebron KY US Package arrived at a carrier facility
Feb 6, 2014 5:11:06 PM Edison NJ US Additional information is required to process through customs. Please contact carrier to ensure timely delivery
Feb 6, 2014 2:05:17 PM Hebron KY US Package has left seller facility and is in transit to carrier
Также предоставил паспортные данные, но никакого ответа не было получено. А посылка что-то кружит странным образом.
Reply
Reply
Во многих штатах этой зимой не очень благоприятная погода для доставки посылок. Возможно, что с этим все связано. Повторно пока данные не отправлял.
Reply
Reply
Reply
Tracking Number: AEICVGXXXXXXXXXXX
Details:
Package to: Rostov-na-Donu RU RU
Current Status: Exported i-Parcel and in transit to country of destination
Tracking Events
Event Event Date City State / Province Country Code
Exported i-Parcel and in transit to country of destination 2014-02-12T11:42:00-05:00 Edison NJ US
Received at i-Parcel 2014-02-08T13:14:17-05:00 Edison NJ US
Your shipment is destined for a country that requires information prior to arrival. Please contact trackmyparcel@i-parcel.com for further information 2014-02-06T17:11:06-05:00 Edison NJ US
Package details received electronically from Seller 2014-02-06T17:10:46-05:00
Reply
Или наоборот - надо что-то делать?
P.S. Хотя вот Амазон пишет, что надо:
In Transit : Your action required
Your package is delayed in the customs clearance process. Additional information is required from you to complete the process. Please contact the carrier for next steps (Updated 0 minute(s) ago)
Что им слать-то? Скан паспорта?
Reply
Thank you for purchasing "bla-bla-bla" from Amazon.com. i-parcel is Amazon.com's parcel delivery partner and we are eager to get you your delivery as soon as possible.
We are required by Russian customs to submit your passport number to them during the clearance process, no additional fees are assessed with fulfilling this requirement and it is used for customs clearance purposes only. Please click here. to enter the details
If you have any questions or concerns please email us at trackmyparcel@i-parcel.com. Please be advised your shipment will not be able to export from the U.S. until we have received the information.
Thank you for your understanding.
В нем есть ссылка вида https://www.i-parcel.com/inforequest.aspx?iTrackingNum=XXXXXXXXXX... )
Reply
Все понял - буду ждать, потому что запросов пока нет, а подстановка моего трека :) не помогает...
Reply
Reply
подожду пару дней и буду писать письма:)
Reply
Reply
Reply
Reply
Reply
Leave a comment