Отут в коментах підняли тему про написання рекламних статей журналістами. Мене здивувало - деякі колеги заявили, що рекламу їм писати складніше, ніж звичайну текучку. Хм. Не знаю, як це виглядає у вас, у мене - так:
Процес написання звичайного матеріалу:
- пошук теми
- пошук джерел інфи (джерел декілька, часто приходиться шукати контакти протилежної сторони)
- спілкування з джерелами
- написання матеріалу
- додаткове опитування джерел, якщо редактор просить щось уточнити
Процес написання рекламного матеріалу:
- піти на пресуху, або обробити надані матеріали
- написання
- надсилання на узгодження
Тобто в другому випадку тема вже є, матеріали тобі надають, не треба шукати жодних контактів та глибоко вкопуватись в деталі. Шара!
Мені періодично доводиться писати як комерційну, так і політичну рекламу, і це - відпочинок, по зрівнянню з рештою редакційних завдань.
Ясно, що таку рекламу не назвеш Професійним Піаром, але якщо компанія (або партія) хоче, щоб її піар був креативний, має наймати власних рекламщиків. Бо журналіст, метою якого є "щоб швидше затвердили та не придирались", і аж ніяк не підвищення продаж компанії (рейтингу партії) ніколи не буде надто напрягатись.