Я з Дмитрівки

Apr 08, 2013 13:25

Якісній рекламі недостатньо бути просто творчою, вона має враховувати психологію людей та спонукати до дії або зміни відношення до чогось. Ментальність грузин особлива, цінність своїх традицій та свого походження надзвичайна - результати рекламної кампанії, яка базується на цьому також феноменальні. Детальніше дивіться у відеокейсі нижче:

image Click to view



Для тих хто не зрозумів зміст відео, короткий переказ своїми словами:
був у Грузії місцевий банк Constanta, нормальний такий банк локальний, але мав він селюкуватий імідж. Хлопці та дівчатка з рекламного агентства Leavingstone зробили для банка аплікуху на фейсбук. Фейсбуком користуються просунуті грузини, не селюки, тому платформу обрано не просто так. Аплікуха давала можливість замінити свою модну аватарку з клуба на схожого на себе юніта у національному костюмі твого рідного краю. Четвертина всіх грузин у Фейсбуці замінила собі аватарку, лайкнула сторінку банку. На 21% зросла кількість клієнтів банку у Тбілісі. Слоган кампанії - всі ми родом із села.

Грузія, ментальність, кейс, банк, реклама, фейсбук, leavingstone

Previous post Next post
Up