Як я розмовляв з оператором МТС

Oct 25, 2010 12:30

Був я страшенно розлючений - робота, невиспаність, теде і тепе. І треба мені подзвонити. Дзвоню (а гроші на рахунку закінчились) і оператор мені розповідає тупу байду про те, що треба поповнити рахунок. І мене абсолютно збиває з ніг слово "копійОк", я готовий був змести все на світі.
Що ж, блядь дзвоню в сервісний центр. прошу зареєструвати мою пропозицію чи краще скаргу - перезаписати цей аудіо файл з нормальним наголосом. при цьому жаліюся, що я на межі зриву, вже не можу слухати цей тупий голос, я на межі самогубства через цю помилку, яка мінімум 40 разів на день звучить мені у вухах.
Операторка не знає що мені відповісти, йде питатися до шефа, через 10 хв повертаєься в ефір і каже, що мою скаргу зареєструвати не можуть і я можу подати її в єдиний спосіб -- листом (не мейлом!) надіслати на київську адресу їхнього офісу.
Я пообіцяв, що надішлю телеграму, аби пришвидшити процес.
І таки від цього не відступлю, а від в"їдливо голоса "копійОк" поки що рятуюся поповненням рахунку.

копійОк, мтс, піздєц

Previous post Next post
Up