There's no absolutes in life; only in vodka.

Apr 10, 2005 01:58

-Det. Mike Kellerman

בעוד מספר שעות אני אהיה בבקום. בעוד מספר שעות אני אפסיק להיות אזרח ואתחיל להיות רכוש צה"ל. חשבתי שאני אתרגש בשלב הזה אבל התחושה היא יותר של צפייה. רצון עז לסיים עם הבקום ולהגיע לבט"ר. לסיים את תהליך השינוי ולהפוך להיות חייל. לעבור, סופית, לשלב הבא בחיים.

Homicide: our day begins when yours ends

-Det. John Munch

במידה מסויימת הגיוס שלי מסמל סופה של תקופה; כמו היה המסמר האחרון בארון תקופת התיכון. אני האחרון מהחברים שמתגייס והתחושה מוזרה. החבורה הקטנה שלי מתחילה להתפרק לאט לאט - כמו שקורה במעברים - וכאילו יש משהו באוויר שמרגיש ארעי, לא קבוע ונתון לשינוי. אנשים חוששים משינוי, במודע או שלא, ושינוי חברתי דרסטי שכזה -אני חושב - מפחיד את כולנו. מעכשיו (סופי) רואים את החברים פעם בשבוע-שבועיים-שלוש. וככל שיעבור הזמן והאנשים יתקרבו יותר ל"חברי צבא" שלהם ויתרחקו מ"חברי התיכון" התהליך יתמשך ויאיץ. ככה החיים עובדים, אתה פוגש אנשים, מתחבר ואז מתנתק בגלל אלף ואחת סיבות. אני מקווה שזה לא יקרה, אני אוהב את החברים שלי כמו שכבר כתבתי כאן בעבר, אבל אני מודע לסיכוי שזה יקרה ואני מקווה שיחד עם המודעות גם יגבר הסיכוי להמנע מזה.

It's hard to meet single woman on this job. You meet plenty of widows, but the timing just don't seem right.

-Det. Stan Bolander

אני חושב שזה זמן טוב להגיד מילה או שתיים על רצח מאדום לשחור. עקבתי שלוש וחצי עונות של הסדרה הזאת בחודשים האחרונים והגעתי למסקנה שזאת אחת מהסדרות הטובות - אם לא הטובה ביותר - שראיתי. הכתיבה, הדמויות, הנושאים, העלילה, השחקנים, הצילום ואפילו המוסיקה נמצאים ברמה הגבוהה ביותר. יצירת מופת טלוויזיונית לדעתי, לא פחות.
Previous post Next post
Up