(no subject)

Oct 02, 2012 06:58



כל אדם הוא עולם ומלואו .


כשהתחלתי לעבוד במקצוע של רוקח קהילתי ראיתי שליחות ביכולתי לעזור לאנשים . לאחר 12 שנה במקצוע מהם אני 10 שנים בתפקיד דרשני , עמוס ומלחיץ של רוקחת אחראית בבית מרקחת בינוני (שיש בו לחץ של לקוחות אבל עדיין אין מספיק כוח אדם כמו בבית מרקחת גדול ששם רוקח אחראי יוכל להתרכז יותר בניהול ולא בשרות לקוחות ופירוק סחורה ) - כנראה שנשחקתי והתעייפתי .
ראיתי גם שאני נמשכת יותר לתחומים טיפוליים פסיכולוגיים . ממש בזמן קיבלתי "חופשה ארוכה " מעבודה ומחיי השגרה בזכות שמירת הריון וחופשת לידה . כנראה שלפעמים הפסקות כאלה באמצע החיים חיוניות. ובפסק זמן הזה כנראה שעשיתי תהליך מחשבתי בכיוון שגם הלקוחות שלי בבית מרקחת הם גם כל אחד עולם ומלואו והרי "העולם ומלואו " הזה כל כך מרתק אותי !
נכון שהם לפעמים מעצבנים ,נודניקים ,יש אותם יותר מדי במשך היום ,לפעמים הם כפויי טובה , חודרים לפרטיות כולם בבת אחד ( הרי אין לנו דלת לסגור כמו בחדר רופא) ,הם לא בדיוק ידידי נפשינו שבא לנו לתקשר איתם בכל רגע נתון , אבל כל אחד כזה הוא מישהו שמבחינתו " בשבילו נברא העולם". לכן כשחזרתי לעבודה אחרי "חופשה" ,אולי אלה מילים גבוהות , אבל שוב הייתי מסוגלת לחוש תחושת שליחות בעבודתי. וגם יותר קל לי עכשיו להיות נינוחה מול השתוללות של לקוח . משום שאני מבינה שהשתוללות הזאת לא באה כדי לפגוע בי אלא מתוך תחושתו סובייקטיבית שפגעו לו בתפיסה " בשבילי נברא העולם" . והרי אני כל כך מעריכה את התפיסה הזאת וחושבת שגבולה הנכון רק כאשר תפיסה זאת פוגעת באחר (שהרי גם בשבילו נברא העולם ).
אז אני מנסה לתת ללקוח תחושה שגם מבחינתי " בשבילו נברא העולם " ובד"כ זה מרגיע את השתוללות....
מזדהים ??
"}" href="http://www.facebook.com/groups/thepsi/#" id=".reactRoot[190]" title="סימון 'אהבתי' על הפריט">אהבתי · ·בטל מעקב· יום 30 אוגוסט‏ בשעה 23:19‏


  • Jenny Geld‏ ו-4‏ אחרים‏ אהבו את זה.





  • Jenny Geld אני מזדהה עם תחושתך בנושא הרצון לתת ללקוח מענה מלא, אבל מה שכל כך העסיק אותי בעבודה בקהילה זה חוסר האפשרות לתת מענה מלא בגלל לחץ זמנים ועומס לקוחות.
    יום 31 אוגוסט‏ בשעה 08:00‏ · Unlike · 2





  • Alina Vaserman נכון ג'ני , אני חושבת שזה מעסיק ומתסכל כל רוקח קהילתי .אבל נראה לי מאוד חשוב יחד עם השתדלות (כל אחד לפי תחומו ולפי יכולתו ) להשפיע על מעמד המקצוע גם להבין שכמו שבכל דבר בחיים גם בתחום הזה משאבים מוגבלים ואף פעם אי אפשר לתת מענה " מושלם ומלא " וצריכים מצד אחד לשלוט באומנות של סדר עדיפויות ומצד שני לקחת אחריות אם משהו באומנות הזאת "מתפקשש" :)
    יום 31 אוגוסט‏ בשעה 11:25‏ · "}" id=".reactRoot[191].[1][2][1]{comment10151085394887949_10151086011872949}..[1]..[1]..[1].[1][1]" title="אוהב את התגובה">אהבתי





  • Alina Vaserman אני גם בקובע של רוקחת אחראית רוצה לפנות גם לעמיתיי רוקחים אחראיים לתת לרוקחים כפיפים לכם את הגיבוי לתקשר בנינוחות כמה שאפשר עם לקוח - משום שזה נותן סיפוק אישי ומקצועי גדול (כמובן שאני מבינה כל הדחק של חלק גדול של רוקחים אחראיים והתחושה שתקשורת יתירה עם לקוח תשאיר להם יותר אומס עבודה ). בנושא הזה יש הרבה "טראומות" מרוקחים אחראיים גם לי אישית וגם לכל מיני רוקחים שמהם שמעתי על כך.וגם בקובע של חלק מצוות מוביל של המרפאה אני תמיד מדגישה בישיבות צוות שאמנם לקוח זה "אולם ומלואו "אבל יש לנו קודם כל אחראיות לגבות את "העולם ומלואו" של אנשי הצוות אפילו אם לפעמים זה בא על חשבון הלקוח
    יום 31 אוגוסט‏ בשעה 11:35‏ · "}" id=".reactRoot[191].[1][2][1]{comment10151085394887949_10151086017437949}..[1]..[1]..[1].[1][1]" title="אוהב את התגובה">אהבתי · 2





  • Jenny Geld יפה כתבת, במיוחד בנושא גיבוי מצד המנהל
    יום 31 אוגוסט‏ בשעה 14:50‏ · נערכו · "}" id=".reactRoot[191].[1][2][1]{comment10151085394887949_10151086164057949}..[1]..[1]..[1].[1][1]" title="אוהב את התגובה">אהבתי





  • Alina Vaserman כשבאים אליי לבית מרקחת רוקחים חדשים ונבנית תקשורת יותר אישית , ישר מתחילים לצאת כל מיני פגיעות שהם ספגו מרוקחים אחראיים במקומות אחרים . אני בד"כ מנסה להסביר את הרקע האישי של הרוקח ...הצג עוד
    יום 1 ספטמבר‏ בשעה 18:51‏ · "}" id=".reactRoot[191].[1][2][1]{comment10151085394887949_10151087855597949}..[1]..[1]..[1].[1][1]" title="אוהב את התגובה">אהבתי ·


Форум всеизральской фармацефтической орг

Previous post Next post
Up