Трек найзручніший, але я від цього сильно тупішаю. Мені більше подобається, коли є точка, куди треба за сьогодні пройти, а зручний шлях треба шукати по мірі просування.
я стараюсь до такої степені вивчити маршрут/карту і його опис/ ,щоб коли приходиш на місце почувати себе,ніби тут вже був,а GPS уже використовувати для контролю
Найкраще, коли в групі є не гуцул-провідник, а хороший керівник, який добре знає маршрут. Тоді взагалі не треба ні про що думати :-) Це буде точно найкраща навігація. Але тоді питання залишається актуальним для цього керівника :-)
Я делаю немного по другому. В прошлом году накупил карт польских и картографии, отсканил их, привязал и пользуюсь ими в навигаторе, у меня кпк с кучей аккумуляторов. На карты сверху накладываю скачанные треки и различные точки, в основном колыбы или стоянки, вершины и так видны то.
Поэтому когда иду, могу подгружать любые карты и треки и уже видеть что и где и как врет. Самое интересное из Карпатских карт, это 1930 года польские: http://rutracker.org/forum/viewtopic.php?t=3620489 Правда по инструкции там привязка таки хромает, будет время, подправлю.
Но вот на картах не говорится что зимой на некоторых тропах снегу по пояс :)
Comments 7
Reply
Reply
Це буде точно найкраща навігація.
Але тоді питання залишається актуальним для цього керівника :-)
Reply
Reply
Reply
Поэтому когда иду, могу подгружать любые карты и треки и уже видеть что и где и как врет. Самое интересное из Карпатских карт, это 1930 года польские: http://rutracker.org/forum/viewtopic.php?t=3620489 Правда по инструкции там привязка таки хромает, будет время, подправлю.
Но вот на картах не говорится что зимой на некоторых тропах снегу по пояс :)
Reply
Reply
Leave a comment