На тижні ці фотка запаркованої на велодоріжці машини з логотипом ОККО дуже швидко розлетілася львівськими сайтами та форумами і - о, диво! -
викликала конструктивну реакцію нафтового концерну в особі піар-менеджеру Марії Кучеренко:
"Вчорашня ситуація дуже повчальна, і наш колега, і Компанія висновки зробили. А думка в якості нашого щирого вибачення допомогти у добрій справі з нормуванням парковки - справді дуже добра. Ми вчора ввечері ще порадились і з приємністю допоможемо громаді придбати 50 стовпців, які зараз встановлюються центральних вулицях міста. Будь ласка, у цьому питанні контактуйте зі мною. Вирішимо, як це найзручніше зробити"
Як кажуть, систему характеризує не помилка, а реакція на помилку, так що в даній ситуації респект та уважуха за елегантний вихід з пікантної ситуації.