Я дуже люблю дивитися на хорошу сучасну архітектуру. Коли я їду кудись, то обов'язково стараюся знайти якісь хороші приклади, навіть у дуже історичних містах. Всі мої подорожі навчили мене тому, що хороше місто неможливе без якісного простору між будівлями. Якщо навіть дуже якісну архітектуру поставити посеред помийки - буде помийка. А деколи виходить навпаки - якщо цілком безлику архітектуру оточити приємними зеленими вулицями, то загальна картина також скоріш за все буде приємною.
Саме тому у своїх постах та відео я приділяю стільки уваги саме благоустрою. Періодично з великим інтересом ходжу дивитися на нові львівські комплекси, дуже хочеться побачити щось нове та круте, але частіше лишається лише думка, що щось пішло не так. Дуже не так.
2. От і недавно опинився біля кількох нових ЖК на вулиці Мазепи - один від Авалону, а інший від Грінвіля. Дуже шкода, але ні там, ні там, дива не сталося. Зебра вздовж тротуару, який несподівано став парковкою, це шедевр, але не вершина. Як вам таке - тротуар, який закінчується сходами у підземний паркінг. далі ходіння пішки не планується.
3. Для тротуарів місце знайшлося не всюди, зате кожен забудовник збудував власну дорогу, які так і йдуть паралельно. Дивно, що паркан між ділянками не поставили.
4. Але Авалон вже має кілька років, а Грінвіль більш свіжий, тут все має бути краще. Мабуть таки трохи краще - тут є активний фасад та тротуар біля нього. Але ширина його досить скромна і зелень у гомеопатичних дозах.
5. Загалом цей комплекс складається з окремих будівель, об'єднаних стилобатом, на якому влаштували внутрішнє подвір'я. Така архітектура мене не дуже гріє, але найбільше засмучує повна відсутність балконів. Стає більше схоже на гуртожиток.
6. Цією рампою нагору мала би заїжджати пожежна.
7. У дворі пожежний проїзд виклали смужками плитки - симпатично.
8. Двір, вид крізь паркан.
9. Повертаємося до вулиці.
10. Звернули увагу на елегантний вигин газової труби? Але чому газову трубу не можна було повністю сховати за колоною, спитаєте ви? Because fuck you, that's why - ніби відповідають нам газовщики.
11. А як вам таке?
12. Я про траекторію, якою пропонується йти тут пішоходам. Як вони будуть почувати себе у процесі? Чи зручно їм буде? Уявіть, що це може бути наприклад незряча людина чи батьки з дитячим візком. На жаль, авто у пріоритеті, а пішоходу нехай страждають.
13.
14.
15. Далі ще один заїзд до паркінгу. По хорошому тут мав би бути неперервний тротуар та пріоритет пішоходів, але на жаль не цього разу. До речі - автомобільний проїзд явно задумувався, як двосторонній, але по факту одна смуга повністю запаркована.
16. Але видно вело-кімнату з ось такими апаратами.
17. На площі з боку головної вулиці - суцільна парковка.
18.
19. Та й таке. Архітектура вже стає цікавішою, але територія довкола дуже заточена під авто, а пішоходи та озеленення все ще робляться за залишковим принципом. І саме через це до комфорту Відня чи Ліона ще далеко. А шкода. Хоча з іншого боку - люди купують.