Прогулянка Львовом №51

Jan 07, 2021 20:08



Запрошую всіх на чергову прогулянку Львовом. Сьогодні будемо вивчати місця, де не бувають туристи і куди ви наврядчи запросите кохану на побачення. Жодного інстаграмного центру - тільки новобудови та колишні промзони. Погнали!

2. Стартуємо з мосту над залізницею на вулиці Кульпарківській з видом на здоровенний ЖК Парус Сіті на території колишнього заводу бетонних конструкцій. Коли його добудують, з верхніх поверхів відкриється непоганий вид на район вулиці Коновальця, але поки будівельний паркан на місці і проходу всередину немає.


3. Попереду нас ще одні нові будинки, цього разу на території колишнього заводу Кінескоп.


4.


5. Буквально через дорогу стоїть ще один парусівський новобуд, схожий на елітне житло для північнокорейських фізиків-ядерників.


6.


7. Територія перед будинком - суцільна парковка. До речі, в мене на ютуб-каналі є відео про цей будинок, хто ще не бачив - ласкаво прошу за посиланням.


8. А ми звертаємо з вулиці у прохід крізь колишній заводський корпус, який останніми роками поступово перетворився на офісний центр. Сам цей прохід несподівано виявився одним з найприємніших місь цілого району. Не знаю, хто займався його облаштуванням, але вони великі молодці.


9. І ось ми всередині. Архітектуру явно намагалися зробити цікавішою та нестандартною, але простір довкола навіває смуток та депресію. На жаль у мізках багатьох забудовників досі переважає думка, що головне всіма правдами та неправдами запхати якнайбільше паркомісць, а на інше пофіг. В результаті - суцільна сіра плиточка та жодного нормального озеленення.


10. Я сказав НОРМАЛЬНОГО. Ці патички, посаджені у мікроскопічні дірочки це не нормально, це повне дно та знущання над рослиною.


11. Наскільки треба не любити своє місто та людей, щоби робити таку жесть?


12. Просто для порівняння - повністю новий район, збудований з нуля на місці промзони може виглядати так. (Ліон, Франція). Детальніше - читати тут.


13. Чи так. ( Стокгольм, Швеція)


14. Але давайте повернемося до Львова та глянемо, що там у дворі.


15. У дворі спортивні тренажери.


16. Дивна трибуна у самому центрі.


17. Цікаво - турнічок та каруселі спеціально пофарбували у колір газової труби чи то вийшло випадково.


18. Озеленення. розумію, що під низом підземний паркінг і доводилося викоучуватися, але ж ці кільця бувають значно більшого діаметру, але дерева чомусь вирішили посадити у найменші. На додачу до дерев замість газонів можна було насадити різноманітних кущів і вигляд був би вже іншим.


19. От ніби і добре, що двір без машин, але в результаті все одно якось сумно та незатишно.


20. Для порівняння - фото із майже зимового Стокгольма.


21. Йдемо далі.


22. Ось попереду досить цікавий офісник, але знову якась жесть довкола. Що відбувається?


23. Як на мене, велика проблема у тому, що в міста немає достатньо детального бачення того, як має виглядати простір між новими будинками та якими мають бути новоутворені вулиці. Генеральний та детальні плани територій до таких дрібниць не опускаються і в результаті все віддається на відкуп забудовника, який просто замощує клаптик території біля себе найдешевшою плитою та робить парковку. Більш просунуті можуть не забути посадити кілька дерев та поставити лавочку. З появою нових будинків вулиця перетворюється на таку собі клаптикову ковдру без жодної загальної ідеї та концепції.


24. В результаті навіть попри наявність цікавої архітектури загальне враження від місця виходить неприємне та гнітюче і з нього хочеться пошвидше кудись втекти. І що ж робити? Червоні лінії це важливо, але їх недостатньо для появи зручної вулиці. Як на мене, місту варто розробляти для таких районів нової забудови ескізні проекти вулиць, які би показували, якої ширини має бути тротуар, де потрібно садити дерева, де прокладати велодоріжку, де зробити паркомісця, а де - залишити місце для зупинки громадського транспорту. А кожен забудовник мав би облаштувати свою територію так, щоби вона відповідала цій загальній концепції.
Ну і звісно, що все це має бути передбачено законодавством та йти у комплекті з реальними можливостіми контролю з боку міста.


,
25. Трохи далі виріс багатоповерховий офісник і це дуже добре, що район стає багатофункційним, а не суто житловим чи суто офісним.


26.


27. Навіть кілька дивом збережених дерев відразу зробили пейзаж приємнішим. А уявляєте, якби так зробити всю вулицю?


28. Офісник, як на мене, виглядає досить симпатично - без зайвих фінтіфлюшок, лаконічно та стримано. За це лайк.


29. А от за територію довкола з суцільною парковкою та шлагбаумом - жирний дизлайк. Особливо веселить найближче до нас паркомісце, з якого можна відразу заїхати у вітрину, якщо випадково переплутати педалі.


30.


31. Навпроти будується ще один офісник з парковкою на перших чотирьох поверхах.


32. А так виглядає один з дворів між старими заводськими будівлями, які тепер перетворилися на офісники.


33. І ось ми вийшло на вулицю героїв УПА. На високих перших поверхах тут відкрилися різноманітні магазини та кафе, до кожного з яких довелося прибудовувати монструозні сходи. До речі, мужик з матрасом це реклама.


34. Ці сходи у поєднанні з паркуванням ялинкою практично не залишили місця для пішоходів на цьому досить широкому тротуарі та перетворили його на повну фігню.


35. Одна з кафешок боязко виставила малесенький столик. Взагалі таке паркування у більшості випадків дуже погано впливає на вулицю та витісняє з неї всі інші функції. Не робіть так.


36.


37. Раніше тут був перехід, але тепер його забрали.

38. Хотів вже почати обурюватися, але виявилося, що його перенесли трохи ближче до зупинки тролейбуса. Йой, най буде. До речі, це ми зробили коло та знову повернулися до цієї новобудови.


39. Так виглядає прохід від переходу до будинку.


40. Краса.


41. Тут зустрічаються висотки та приватний сектор.


42. Двір над паркінгом.


43.


44. А це ми підходимо до будинків Авалон Гарден - перших добудованих висоток у цьому районі та першого проекту цього забудовника у Львові.
До речі, кілька років тому вдалося пробратися на дах одного збудинків та пофотографувати види звідти. Кому цікаво - фото можна побачити тут.


45. З моменту побудови у 2016 році двір повністю запаркувався машинами, а по периметру з'явився паркан. Вийшло типове гейтед-комюніті, відгороджене від ворожого світу.


46. Ковані лавочки довкола туї на малесенькому острівці серед парковки та за парканом - знайдено ідеальний благоустрій з точки зору типового львівського покупця нерухомості.


47. Схоже, когось не пустили за паркан і йому (їй?) довелося паркуватися так.


48. Якщо серед моїх читачів є мпшканці цього комплексу - зголошуйтеся, було би цікаво поспілкуватися про те, наскільки добре живеться за парканом. Чому паркани у місті це погано, я колись вже коротко писав. Можливо варто повторити.


49. Вузьке місце. До речі, всі ці авто стоять так, що в разі потреби тут не зможе проїхати пожежна машина і комусь це може коштувати життя. Але хіба такі дрібниці мають значення, коли мова йде про священну потребу у паркомісці?


50.


51. А що там зі сторони вулиці? Ну звісно ж, суцільна парковка.


52. Парковка всюди, де тільки можна. Тротуар? А що це?


53. Чудесно.


54. А це прохід до пішохідного переходу. Автори проекту, схоже, взагалі не планували, що мешканці будуть кудись ходити пішки. Виборче гасло на фоні виглядає особливо саркастично.


55. Вид з протилежного боку.


56. Йдеш і постійно озираєшся, чи не їде хтось позаду.


57. Але добре, що є активний перший поверх. Колись можна буде розширити тротуар та зробити нормально.


58. А що там за рогом? Ще одна парковка.


59. Можна було би списати на те, що проекту вже щонайменше 5 років, але на жаль повно забудовників роблять таку ж фігню прямо зараз.


60. На цьому все. Далі стало темно та холодно, тому тримайте на завершеня несподіване фото сонних трамвайчиків у депо.


архітектура, львів, благоустрій, прогулянка, будівництво

Previous post Next post
Up