Зупинку "вул. Шухевича" на шляху до центру пару років тому скасували для трамвайних маршрутів, які мали кінцеву на площі Соборній (тоді це були трійка та п'ятірка). Як тоді оголошували трамвайні репродуктори - "Зупинку скасовано з метою прискорення трамвайного руху по вулиці Франка". Це був вимушений крок - окрім громадського транспорту тоді по цій частині Франка їхав ще й потік приватного транспорту і у години пік вулиця ставала у мертвому корку.
З того часу ситцація тут змінилася. Приватний транспорт тепер скерували у об'їзд кварталу через вулицю Князя Романа, по цьому відрізку Франка їздить тільки громадський транспорт. Загалом тут стало значно вільніше, але трійки та (тепер) вісімки і далі проїжджають повз зупинку і висаджують пасажирів вже на кінцевій площі Соборній. Відстань між цими зупинками ніби і невелика, але мені видається, що все одно її вартувало би відновити для всіх маршрутів і ось чому.
2. Про всяк випадок покажу на карті, про що йдеться. Скасовану зараз для трійок та вісімок зупинку я позначив червоною крапкою, а актуальну кінцеву на Соборній - зеленою. По прямій між ними трохи більше сотні метрів, а трамвай з врахуванням розворотної петлі проїжджає приблизно 270 метрів, причому при проїзді цієї петлі трамваї витрачають чимало часу у заторах на перехресті, особливо у пікові години.
3. Регулярно можна побачити ситуацію, коли трамвай, що мав би проїжджати зупинку, не зупиняючись (перепрошую за тавтологію) в реальності затримують автобуси чи трамваї інших маршрутів, які висаджують та підбирають своїх пасажирів. Вагон на фото також міг би провести час з користю, але натомість він просто стоїть із зачиненими дверима та чекає, поки дорога звільниться. Виходить якось нелогічно.
4. Ще один момент - з появою сихівського трамвайного маршруту кінцева зупинка на Соборній стала дуже завантаженою. На цьому фото середина робочого дня, а у години пік вона просто вщерть заповнюється людьми. І коли на неї приїжджає трамвай та починає висаджувати пасажирів, то їм просто нікуди виходити - на пероні немає вільного місця. Люди, що виходять з вагона, та ті, хто збирається у нього сісти, заважають одне одному та починають дратуватися.
5. Мабуть в тому числі через це деякі водії висаджують людей на повороті, трохи не доїжджаючи до перону. Це явно нездорова ситуація. По-перше, людям доводиться виходити просто у болото (особливо у дощ).
6. По-друге - водій у такій ситуації не бачить задні двері і може випадково затиснути ними когось і так поїхати, що може закінчитися трагічно.
7. Тому на мою скромну думку зупинку на Шухевича вартувало би відновити для всіх маршрутів. Завдяки цьому пасажири трійки та вісімки зможуть виходити на ній і це зменшить навантаження у пікові години на зупинку на Соборній. Фактично зупинка трійки та вісімки на Шухевича працювала би на висадку, а Соборна стала би суто посадковою. До речі, поки трійки зупинялися на Шухевича, більшість пасажирів виходила саме на ній, а не їхала до Соборної.
Ще один бонус цього - можливість зручніших пересадок в межах однієї зупинки наприклад не треба буде нікуди йти, щоби пересісти з трамвая на якийсь із автобусів.