Мабуть, головна львівська довколатранспортна новина вчорашнього дня - про те, що Львівелектротранс хоче змінити більше половини своїх маршрутів. Вирішив зберегти презентацію і сюди для історії та ще деякі думки, які виникнуть по ходу.
Наприкінці допису я додав ще посилання на невелике опитування для дослідження громадської думки стосовно пропонованих змін.
2.
3. Судячи з цих слайдів, борються в першу чергу із дублюванням маршрутів одне одним.
4. Ось таке пропонують з двійкою, сімкою та десяткою. Двійка лишається без змін, сімка та десятка міняються кінцевими. Мені логіка цієї зміни не зрозуміла. Дублювання лишається абсолютно таким самим. Як на мене, головна цінність сімки - можливість добратися з численних житлових будинків вздовж вулиці Шевченка до центру дитячої творчості на Погулянці. В цьому плані пропонований прямий зв'язок "Вокзал-Погулянка" не настільки потрібний, як на мене. Аргумент про туристичний маршрут до Личаківського цвинтаря якийсь не надто переконливий. Принаймні мені важко уявити туриста, який просто із потяга буде відразу їхати дивитися на надгробки.
5. Трійка залишається без змін (хух).
П'ятірка змінює обидві кінцеві - замість "Аквапарк-Торф'яна" виходить "Коновальця-Миколайчука". Виходить, що на Коновальця +1 маршрут, тоді як біля аквапарку - мінус один. Як на мене, це не надто логічно, адже
населення району Алтайських озер більш ніж вдічі менше, ніж району Володимира Великого та Наукової, де п'ятірка має кінцеву зараз. До речі інформацію про населення окремих мікрогромад можна подивитися на сайті
communities.lviv.ua.
Четвірка пропонується з Торф'яної на залізничний вокзал.
6. Кільцеві одиничку та дев'ятку пропонують змінити повністю. Одиничку пропонують запустити з вокзалу на Погулянку (чекайте, два слайди тому абсолютно так само була намальована десятка).
Дев'яткою пропонують з'єднати вокзал та Сихів. Для сихівчан це хороша новина.
Додатковий маршрут без підвищених платформ - просто шедевральний аргумент.
7. Загалом стара та нова схеми виглядають так. Деякі пропозиції виглядають досить цікаво (наприклад маршрут "Вокзал-Сихів"), деякі незрозуміло (рокіровка кінцевих сімки та одинички, п'ятірка з Коновальця на Миколайчука.
Помітно меншає маршрутів на Дорошенка та Бандери.
8. Головний упор у презентації роблять на зменшення навантаження на інфраструктуру та дублювання, але у деяких моментах незрозуміло на яких пасажирів орієнтуються ці зміни та чому кінцеві деяких маршрутів переносяться саме туди, а не де інде?
Ну і ще - трамвай у багатьох містах є кістяком системи громадського транспорту в тому числі і завдяки стабільності та прогнозованості. Тому цікаво чи бували у світі приклади настільки радикальних перебудов трамвайних систем і як вони проходили? (Повне закриття та відновлення через 30 років не пропонувати).
9. Ще один момент, який важко не згадати у цьому контексті - нова навігаційна схема львівського електротранспорту,
яку презентували менш ніж півроку тому та вже встигли роздрукувати та розклеїти у салонах трамваїв та тролейбусів. У разі прийняття змін це треба буде переробляти та передруковувати.
І як вам пропоновані зміни? Якщо не складно, то
перейдіть будь ласка за посиланням та дайте там відповіді на кілька запитань.
Дивіться також:
Еволюція трамвайної мережі Львова Нова схема для електротранспорту Львова. Як це робилося