Анатомія німецького ремонту

Jul 16, 2018 07:20



Натрапив якось на одному німецькому форумі на величезну підбірку фото дорожніх ремонтів у Ляйпцигу. Там майже безкінечно можна роздивлятися величезну кількість цікавих деталей. Відберу трохи найцікавішого у цей допис.

2. Лютий 2015 року. Початок реконструкції вулиці Карла Лібкнехта та інфопункт, присвячений цьому процесу.


3. Ілюстрація, що показує технологію майбутнього вкладання колій.


4. Демонтаж старих колій на Коннерітцштрассе, квітень 2015.


5.


6.


7. Дощить, тому зварювальник працює під парасолькою. Поки одну з колій перекладають, іншою трамваї ходять у обідві сторони по черзі. Такий підхід є дуже поширеним. Звісно, не всюди його можна застосувати і такий ремонт стає вдвічі тривалішим, але він дозволяє не припиняти повністю рух трамваїв під час ремонту.


8. Велика реконструкція у трамвайному депо Долітц. Травень 2015.


9. Процес замощення паркувальних кишень.


10. Облаштування антикишені на перехресті. Добре видно старий бордюр та те, наскільки збільшилася площа тротуару у новій конфігурації.


11. Вдалині видно накладну стрілку для об'їзду трамваями ремонтованої ділянки.


12. Аналогічна штука у іншому місці.


13. Тротуари відгороджені від зони робіт яскравими парканами, які вставляються у спеціальні плити з отворами. В нас замість цього переважно забивають у тротуар шматки арматури та вішають на них сигнальну стрічку.


14. Плита у тротуарі, що вказує історичні межі районів, які колись були окремими містами.


15. На час ремонту наносять тимчасову жовту розмітку.


16. Контури нового острівця на перетині Карл Лібкнехт та Поль Грюнер штрассе, серпень 2015.


17. Демонтаж старих колій.


18. Будівельні матеріали очікують своєї черги.


19. Асфальтування міжколійного простору.


20. Тимчасовий автобусний маршрут, який запустили, поки не ходить трамвай.


21. Щоби при заливанні бетону не захляпати ним рейки, їх прикривають плівкою.


22. Замощені бруківкою паркувальні лоти відділені від тротуару лише акуратними металевими бляшками. Життєдайна фотофіксація порушень правил паркування дозволяє обходитися без стовпців.


23. Тактильна плитка на перехресті.


24. Контури лунок для висадки дерев викладені крупною бруківкою.


25.


26. Карл Лібкнехт штрассе після реконструкції. Прохід велодоріжки через трамвайну зупинку. Січень 2016.


27. Вуличні меблі та нові дерева.


28. Інша зупинка зроблена у вигляді віденської.


29. На ній проїзна частина поряд з трамваєм повнястю піднята на рівень тротуару. В Україні подібна зупинка має шанс вперше з'явитися у Вінниці на вулиці Замостянській.


30.


31. Знову ремонт вулиці половинками. На правій частині працюють будівельники, лівою тим часом продовжує ходити громадський транспорт.


32. Щоби унеможливити зустріч трамваїв на однопутній ділянці, на в'їзді стоїть шлагбаум.


33.


34. Ремонт вулиці вже завершився, а садити дерева ще не можна. Що робити? Організовуємо свято вулиці і під шумок висаджуємо у лунках квіти, щоби земля не пустувала.


35.


36. Встановлення колій на Коннерітцштрассе. Червень 2016 року.


37. Наприкінці липня вулицю вже асфальтують. Асфальт між трамвайними рейками вкладає спеціальний вузький асфальтоукладач.


38. Облаштування паркувальних кишень.


39. Павільйон зупинки поставили ще перед тим, як класти плитку.


40. Демонтаж старих трамвайних колій на Вестплатц. Жовтень 2016.


41.


42. Готовий для владання рейок котлован на Дрезднер штрасе.


43.


44. Поки трамваї не ходять через ремонт, замість них працює тимчасовий автобусний маршрут із таким самим номером.


45. Бетонування основи колій на Дрезднер штрассе. Листопад 2016.


46.


47.


48. Облаштування нових трамвайних зупинок на Вестплатц. Довкола колій на щебінь виклали агроволокно, на яке висипають грунт, поверх якого згодом постелять газон. Листопад 2016.


49. Нові перони.


50.


51. Облаштування острівців безпеки. До речі питання - чи вміє у наших широтах хтось виготовляти такі радіусні бордюри?


52. Грудень 2016. Свіжовідремонтована Коннерітцштрассе, роботи на якій тривали 20 місяців та завершилися встановленням вуличних меблів якраз напередодні Різдва.


53.


54. Вимощені бруківкою паркомісця та велостійки поміж деревами.


55. Невеликий громадський на перехресті.


56.


57. Трамвайна зупинка.


58. Організація дорожнього руху на перехресті.


59. Контактна мережа на площі Вестплатц. Квітень 2017.


60. Червень 2017. Облаштування тротуару на Прагер штрассе. Транзитна зона вимощується великими товстими кам'яними плитами. Як видно, тротуари роблять у першу чергу - на проїжджій частині у цей момент до завершення ще дууууже далеко. Так виглядає реальний приоріет пішохода.


61.


62. Спеціальні бордюри, які використовують для відокремлення трамвайних виділенок, острівців безпеки та зупинкових перонів. Завдяки потужному розширенню знизу та з'єднанням "паз-гребінь" вони мають бути дуже стійкі та надійні.


63. Монтаж бордюрів.


64. Вкладання колій на Прагер штрассе. Липень 2017.


65. Встановлення люку на острівці безпеки.


66. Липень 2017. Виставлення рівня рейок перед заливанням бетонної основи на Георг Шварц штрассе.


67. Часто використовують рейки на двохкомпонентних шпалах. Скріплені рейки спочатку виставляють на потрібну відмітку, після чого заливають бетон, який утво


68. Опалубка для облаштування технологічних ніш у бетонному фундаменті.


69.


70.Вкладання тротуарної плитки. Добре видно багатошаровість асфальту на проїжджій частині та масивність кам'яного бордюра. Смуга плитки біля бордюра стоїть трохи нижче асфальту і призначена для збирання дощової води.


71. Підготовка основи для вкладання рулонного газону.


72. Шлагбаум для трамваїв на вїзді з вулиці, де триває ремонт.


73. Жовтень 2017-го. Вкладання рулонного газону між коліями на Прагер штрассе.


74.


75. Тут також видно, що стовбури дерев вздовж вулиці захищені дерев'яними чохлами, щоби їх ен пошкодила будівельна техніка.


76. Механізм перемикання стрілки.


77. Вкладання колій на розворотному кільці. Не цьому фото також видно наскільки глибокими є бордюри, які формують контури перонів.


78.


79. Цікаво, що у деяких місцях, зокерма у кривих та під стрілками, активно використовують дерев'яні шпали, як більш гнучкі у роботі.


80. Готові до встановлення секції рейок зі шпалами.


81. Асфальтування. Видно гумові віброізолюючі прокладки, що відділяють рейки від асфальту.


82. Видно перехід від чистового шару асфальту між рейками до чорнового під ним.


83. Екскаватор з рейковим ходом та маніпулятором для вкладання рейок.


84. Вкладання плитки на пероні. Цікаво, що на цей момент вже стоять всі огородження та ліжтарі. Важливий момент - тактильна плитка має таку ж товщину, що й звичайна. В нас така з'явилася буквально нещодавно.


85. Жовтень 2017. Вкладання нових трамвайних колій на Філіп Розенталь штрассе. Після з'єднання та точного виставлення рейок у основу заливають бетон, який утворить під рейками монолітну основу.


86.


87. Проміжний шар асфальту на одній із ділянок.


88. Листопад 2017 року. Завершальні роботи на кінцевій 16-го трамвая.


89. Службовий вагон, який контролює параметри контактної мережі.


90. Ще один ремонт половинками з рухом трамваїв по одній з частин вулиці.


91. Тимчасова стрілка на в'їзді на таку ділянку.


92. Свіжооблаштоване розворотне кільце з обгінними коліями на кінцевій.


93. Перони. Чомусь зовсім без павільйонів, але є освітлення, тактильна плитка, поряд висадили молоді дерева.


94. Кімнату відпочинку водіїв вже встигли розписати вандали. Мабуть робити її стіну такою білосніжною було не надто хорошою ідеєю. Ці фото зроблені 20 грудня (2017 року), тому газон ще не виріс :)


95. Це теж 20 грудня 2017 року та вулиця Прагер після ремонту зі свііженьким рулонним газоном на трамвайних коліях.


96. Тротуар поряд виглядає так. Пішохідна зона з великих кам'яних плит, асфальтована велодоріжна та буферні зони з дрібної бруківки.


97.


98. На цьому зупинюся. І як вам побачене? Що найбільше запам'яталося?


вулиця, трамвай, ляйпциг, ремонт, технологія, німеччина

Previous post Next post
Up