Тут таке діло. Якось абсолютно несподівано для мене знову виринула тема брендування громадського транспорту. Днями якраз мав розмову стосовно цього. Місто планує замовляти досить велику партію нових автобусів, трамваїв та тролейбусів (мова йде загалом про кілька сотень) і у техзавданні буде прописуватися також і кольорове вирішення та інші речі.
Відповідно питання - яким це рішення має бути? Можливо це той самий жовтий колір, а може і ні. Коротше, виглядає так, що назріває спроба №2. Під час зустрічі я розказав про досвід та факапи попередньої спроби.
Загалом, як на мене, є два важливих моменти. Перший - ініціатива у цьому процесі має йти від управління транспорту та/або міських компаній перевізників. Інакше це все не має жодного сенсу. І другий - намагатися протягнути чи якось пристосувати результати попередньої спроби було би неправильно. Двічі в одну річку не ввійдеш. Краще обнулити процес та запустити його з чистого аркуша.
Наразі домовилися на наступному тижні організувати зустріч (попередньо у наступний вівторок на 17:00, місце ще буде уточнюватися) із потенційно зацікавленими дизайнерами, щоби почути їхню думку, що важливо врахувати і зробити, щоби їм в принципі було цікаво брати у цьому участь.
Тому якщо ви дизайнер - зголошуйтеся у коментарях. А якщо знайомі з дизайнером - перешліть їм цей пост. Раптом їх зацікавить :)
Дивіться також:
Конкурс брендування громадського транспорту - пропозиції дизайнерів, голосування Естонська розмальовка