Все так, але варто зауважити, що згідно ПДР велосипедист зобов'язаний рухатись велосмугою, що намалювали фарбою на тротуарі/дорозі. І отут криється проблема. Якби у нас усі тротуари та праві смуги були в належному стані - ніяких проблем. Але якщо у нас в Миколаївській області, м. Миколаїв, де нема жодної велосмуги чи велодоріжки, зараз почнуть фарбувати нам смуги на якихось тротуарах (відновлених тротуарів за чверть століття майже нема) - мені доведеться змінювати всі свої маршрути на користь доріг, де не буде велосмуг. Коли я ще починав їздити велосипедом - було дещо страшно, їздив тротуарами. І саме їх "якість" дозволила мені вже через півтора місяці пересилити себе і почати їздити виключно дорогами. Виграш у швидкості вийшов місцями до 40-50%.
Мені дуже хотілося побачити хоч якийсь розвиток велоінфраструктури у нашому місті, але точно не фарбою на тротуарах. Можливо потім, після появи велосмуг на дорозі -> велодоріжок -> ремонту та розширенню тротуарів.
P.S. декілька днів тому повернувся з велопоходу по Херсонщині. Що можна сказати - у них в декількох селах (і між селами) були велодоріжки, окремі, за 5 метрів від дороги, і вниз метри два, не одразу помітно. Це все круто, але: я бачив лише знаки "Рух велосипедистам заборонено!", бо знаки про велодоріжку стояли перпендикулярно до руху по дорозі. Там, як виявилось, були спуски від дороги вниз на цю велодоріжку. Мені посигналили автівки, я почав шукати в чосму проблема. Зрадів, як дитятко, бо такого дива ще не бачив. І... Покатавши до першого перехрестя цією велосмугою виїхав з товаришем знову на дорогу. А ви спробуйте перевантажені під пів центнера їхати хвилястою доріжкою з амплітудою 3-5 см кожні 30 см, вам руки та сраку через 1 км відіб'є, а нам ще 100 їхати треба.
Чоловіки їхали неспішно своїми "Українами", авто нам-мудакам сигналили, а ми-сволота мовчки тулили дорогою. Сумно...
Тут я повністю згідний - якщо наявна поверхня вже розвалюється, то малювання там розмітки це знущання та профанація. Ну і якщо вона прокладена десь на задвірках так, що її не видно і на неї неясно як потрапити, то це теж нікуди не годиться.
Якби у нас усі тротуари та праві смуги були в належному стані - ніяких проблем.
Але якщо у нас в Миколаївській області, м. Миколаїв, де нема жодної велосмуги чи велодоріжки, зараз почнуть фарбувати нам смуги на якихось тротуарах (відновлених тротуарів за чверть століття майже нема) - мені доведеться змінювати всі свої маршрути на користь доріг, де не буде велосмуг.
Коли я ще починав їздити велосипедом - було дещо страшно, їздив тротуарами. І саме їх "якість" дозволила мені вже через півтора місяці пересилити себе і почати їздити виключно дорогами. Виграш у швидкості вийшов місцями до 40-50%.
Мені дуже хотілося побачити хоч якийсь розвиток велоінфраструктури у нашому місті, але точно не фарбою на тротуарах. Можливо потім, після появи велосмуг на дорозі -> велодоріжок -> ремонту та розширенню тротуарів.
P.S. декілька днів тому повернувся з велопоходу по Херсонщині. Що можна сказати - у них в декількох селах (і між селами) були велодоріжки, окремі, за 5 метрів від дороги, і вниз метри два, не одразу помітно. Це все круто, але:
я бачив лише знаки "Рух велосипедистам заборонено!", бо знаки про велодоріжку стояли перпендикулярно до руху по дорозі. Там, як виявилось, були спуски від дороги вниз на цю велодоріжку.
Мені посигналили автівки, я почав шукати в чосму проблема. Зрадів, як дитятко, бо такого дива ще не бачив.
І... Покатавши до першого перехрестя цією велосмугою виїхав з товаришем знову на дорогу.
А ви спробуйте перевантажені під пів центнера їхати хвилястою доріжкою з амплітудою 3-5 см кожні 30 см, вам руки та сраку через 1 км відіб'є, а нам ще 100 їхати треба.
Чоловіки їхали неспішно своїми "Українами", авто нам-мудакам сигналили, а ми-сволота мовчки тулили дорогою.
Сумно...
Reply
Reply
Leave a comment