Поміж позавчорашнім застряганням у ліфті зробив трохи фото нового міні-кільця на Новому Львові на перехресті вулиць Панаса Мирного, Тернопільської, Литвиненка та Угорської, проект якого розроблявся у ЛКП "Інститут просторового розвитку". Звісно, воно ще не завершене -потрібно ще заасфальтувати велодоріжки, доробити благоустрій, розставити дорожні знаки та прибрати срач будівельне сміття. Зараз покажу, як перехрестя виглядає наразі.
2. Фото до ремонту в себе у архівах не знайшов, тому в якості історичної довідки гуглопанорама. Загалом тут у одну точку сходяться 5 вулиць, дві з яких є односторонніми. Перехрестя було нерегульоване і нерідко водії проскакували його, без зниження швидкості, що робило перехід та виїзд з бічних вулиць досить ризикованим. Навіть на цьому фото посеред перехрестя стоїть припаркований мікроавтобус.
3. Проект реконструкції передбачав облаштування тут міні-кільця голландського типу з велодоріжкою довкола, яке змушувало би водіїв зменшувати швидкість, що зробило би його безпечнішим, а рух на ньому більш організованим. Фіолетовий пояс довкола центрального кільця - смуга бруківки для наїзду великих машин, яким забракне ширини асфальтової смуги.
4. Нещодавно на кільці постелили новий асфальт. Велодоріжки ще не заасфальтовані.
5. Вид у протилежну сторону. На жаль, обгородження зони робіт та облаштування тимчасових пішохідних обходів залишає бажати кращого. Про те, як виглядає краще, я
колись вже писав.
6.
7. Поки тривали роботи, спочатку було багато критики у фейсбуці, що їздити кільцем буде неможливо взагалі, потім, що у нього не впишуться великі автобуси.
8. В реальності автобуси проїжджають кільце цілком спокійно. Тепер з'явилася нова страшилка - що у годину-пік вже точно через це кільце весь район має стати у заторах. Хто там буває ввечері, поділіться враженнями, як ситуація?
9. Для полегшення маневрування великих автобусів та вантажівок контур кільця вимощено поясом грубої бруківки. На майбутнє - нахил бруківки відносно основного покриття мав би бути трохи більшим, щоби наїзд на неї був трохи відчутнішим, ніж зараз.
10.
11. Вид згори. Деякі автобуси наїжджають на бруківку, деякі обходяться без цього.
12. Вид вздовж вул. Панаса Мирного.
13. Судячи по слідах, трапилося кілька унікалів, які вирішили скоротити та проїхати кіільце по зустрічці. Один з них, схоже, не вписався та зламва бордюр.
14. Велодоріжка. Проект передбачав також тактильну плитку на переходах. Сподіваюся, будівельники планують додати її пізніше.
15.
16. Трохи дивно виглядає це місце. Як на мене, плитку вартувало би припідняти до рівня бордюра, бо наразі виглядає, що хтось може перечепитися тут та полетіти носом вперед.
17. Мабуть, це тимчасово на наступні пару років, але все одно про цей виступ водіїв вартувало би попередити завчасно розміткою та/або знаком.
18. Ось так змінилося це перехрестя. Звісно, є недоліки, але загалом у новій конфігурації воно має стати більш безпечним та впорядкованим, що, безперечно, добре. А ви як гадаєте - перемога чи ні?
Дивіться також:
Хороші (будівельні) манери