«17. На німецьких автобанах відсутнє обмеження швидкості. За відсутності обмежувальних знаків можна летіти хоч 250 км/годину. Щоправда, через це досить регулярно трапляються аварії, через які весь рух на години завмирає у багатокілометрових заторах.»
Це як з пропагандистської листівки партії зелених взято. Очевидно, шо це не відповідає дійсності, бо якби відповідало, таку свободу вже давно було б скасовано. Аварії не мають ніякого стосунку до дозволеної швидкості руху на ділянці.
Більше того: на сільській дорозі за статистикою набагато більша ймовірність смертельно померти в ДТП, ніж на автобані. Хоча інтуїція каже інше...
17. А що саме не відповідає дійсності? Там, де на автобанах не стоять обмежувальні знаки, можна їхати хоч поза 200. Ніде в Європі такого більше немає. Ну і довжелезні затори через ДТП зустрічалися нам кілька разів у Німеччині і жодного разу у інших країнах. Знайомі німці у розмовах підтвердили, таке трапляється досить регулярно. Може нам не пощастило і дорогою трапилися неправильні німці? :)
А на рахунок статистики смертності - автобани з інженерної точки зору все ж продумані дуже добре і шансів влетіти в дерево чи стіну будинку там очевидно менші, ніж на сільській дорозі.
Не відповідає дійсності шо ДТП трапляються через відсутність обмеження швидкості. Якби так було, на ділянках з обмеженнями ДТП би не було, але ж вони є. Якраз «пілоти» на болідах типу Порше чи Ауді рідко потрапляють у ДТП, бо швидка їзда вимагає концентрації уваги. А коли їдеш 120, можеш і в дзеркало забути глянути, і все, приїхали.
А перекриття автобану на кілька годин - так, це німецька фішка. Як і пробки, особливо на свята, коли півкраїни їдуть в Австрію. В країні офіційно зареєстровано 40 мільйонів автівок. Коли вони всі виїжджають на автобани... ніяких доріг не вистачає, хоча їх все розширюють і розширюють.
Comments 36
(The comment has been removed)
Reply
Reply
Reply
«17. На німецьких автобанах відсутнє обмеження швидкості. За відсутності обмежувальних знаків можна летіти хоч 250 км/годину. Щоправда, через це досить регулярно трапляються аварії, через які весь рух на години завмирає у багатокілометрових заторах.»
Це як з пропагандистської листівки партії зелених взято. Очевидно, шо це не відповідає дійсності, бо якби відповідало, таку свободу вже давно було б скасовано. Аварії не мають ніякого стосунку до дозволеної швидкості руху на ділянці.
Більше того: на сільській дорозі за статистикою набагато більша ймовірність смертельно померти в ДТП, ніж на автобані. Хоча інтуїція каже інше...
Reply
17. А що саме не відповідає дійсності? Там, де на автобанах не стоять обмежувальні знаки, можна їхати хоч поза 200. Ніде в Європі такого більше немає. Ну і довжелезні затори через ДТП зустрічалися нам кілька разів у Німеччині і жодного разу у інших країнах. Знайомі німці у розмовах підтвердили, таке трапляється досить регулярно. Може нам не пощастило і дорогою трапилися неправильні німці? :)
А на рахунок статистики смертності - автобани з інженерної точки зору все ж продумані дуже добре і шансів влетіти в дерево чи стіну будинку там очевидно менші, ніж на сільській дорозі.
Reply
А перекриття автобану на кілька годин - так, це німецька фішка. Як і пробки, особливо на свята, коли півкраїни їдуть в Австрію. В країні офіційно зареєстровано 40 мільйонів автівок. Коли вони всі виїжджають на автобани... ніяких доріг не вистачає, хоча їх все розширюють і розширюють.
Reply
(The comment has been removed)
Reply
Reply
Reply
Reply
Reply
Leave a comment