Нещодавно проїхався ровером новою велодоріжкою, що збудували цьогоріч на вулиці Городоцькій. Вона починається від перехрестя з Ряшівською та рухається в бік центру міста.
2. Сама велодоріжка асфальтована. Тротуар поряд замощено плиткою "тридцяткою", яку від велодоріжки відділяє смуга темнішої дрібної плитки.
3. За перехрестям, від якого ми почали рух, велодоріжки ще немає.
4. Добре, що тактильну плитку виклали у два ряди, тепер буде значно складніше її переступити, не помітивши.
5.
6. Мікро-кільце біля перехрестя.
7. На цьому відрізку велодоріжка двостороння і якість асфальту дуже непогана.
8. Зигзаг на зупинці. Зрозуміло, що на фото не година-пік, але люди трималися з боку від велодоріжки. Але її загзаг біля кута кіоску, як на мене, трохи зарізкий і найбільше турбує триклята невідомість стосовно того, хто несподівано може вистрибнути тобі на зустріч з-за цього кута.
9. Поки що пішоходів тут більше, ніж роверистів.
10. Стовпчики по центрі доріжки обов'язково треба виділити кольором, інакше хтось може влетіти в нього, не помітивши в тіні дерева.
11. Загалом же їхати в тіні дерев у літню спеку приємно. Дуже потішило, що люки виставлені так, що проїзд по них практично не відчувається.
12. Ще стовпчик. Виникає питання - чи не заважатиме він чистити доріжку взимку?
13. Далі велодоріжка стає односторонньою і одночасно з цим менш рівною. Вібрація помітно посилюється, хоча загалом залишається терпимою.
14. Висаджені вздовж дороги кущі, засипані піском з дороги, за літо практично не виросли.
15. Біля перехрестя з Виговського доріжка наразі обривається.
16. Так зараз виглядає розширений міст через залізничну колію. На тротуарі ледве розходяться двоє зустрічних пішоходів. Для роверистів тут мала би з'явитися велосмуга.
17. В процесі розширення прохжджаї частини тут зникло чимало дерев і тепер тут відчуваєшся, наче на пательні.
18. Тут забули зробити нониження на переході. Чи то зебру не там намалювали.
19. Наступний відрізок велодоріжки починається вже за поворотом на левандівський міст.
20.
21. Ось це місце на перетині з вулицею Народною, як на мене, є досить небезпечним. Велодоріжка тут робить вигин, а половину ширини велопереїзду перегороджує високий бордюр, що може спричинити чиюсь аварію.
22. Роз'їзд із автобусною зупинкою. Наступним етапом було би добре навчитися робити так, щоби тротуар оточувала не гола пилючна земля, а кущі чи інша багаторічна рослинність.
24. Є ще велодоріжка на Привокзальній між трамвайними коліями, але її я цього разу не фоткав. А це вже протилежний бік Городоцької на шляху від центру та приміського вокзалу. Ось так візьми і вгадай на ходу без підказок де тут тротуар, а де велодоріжка.
25. Велодоріжка виявилася ліворуч. Ви вгадали?
25. Відрізок, що відгалужується від Городоцької до левандівського мосту ще в процесі будівництва.
26. Ближче до мосту вона виглядає так. Найцікавіше - що буде на ньому. Ширина тротуару там ще менша, ніж на фото 16. Цікаво, як цю задачку в кінцевому підсумку вирішать?
Ось така картина. Коли їдеш суцільною неперервною ділянкою, то враження можуть бути непогані, а от найскладніше у точках розгалужень та перехресть, де потрібно швидко приймати рішення, як проїхати перехрестя чи куди повертати - часто ці рішення є дуже неочевидними. Дуже сподіваюся, що у наступних проектах буде помітний прогрес також і у цьому аспекті.