в початково-сивочолому варіанті велодоріжка була посередині, бо від бордюру потрібно відступити 50-70см, а в метрі від дальнього краю тротуару йде лінія електропередач...
Посилань не дам, але загалом велодоріжка по краю магістралі не відділена газоном чи парковкою то некомфортно навіть у цих ваших гейропах. Так, є велосмуги, але вони на вулицях трохи іншого класу мають бути.
Відразу видно, шо у Львові машин толком немає. Парковка біля велодоріжки - це найстрьомніше, шо може тільки бути, бо якщо водій при відчиненні дверей ше якось дивиться у дзеркало (не завжди), пасажир - ніколи. От буквально нещодавно в наших краях вбили так пенсіонерку: пасажир відчинив двері, і вона на всій швидкості в них в’їхала.
Друга річ - це поворот праворуч, теж дуже типова ситуація смертельних випадків за участі роверистів. Водій мусить пропустити його (логічно), але для того, шоб пропустити, треба його фізично бачити. І от відділені велодоріжки сприяють максимально тому, шоб ровериста було не видно.
Третя річ - це поворот ліворуч. В Німеччині про нього тільки в останні пару років почали думати, раніше взагалі не передбачалося, шо роверисту потрібно ліворуч повертати (він мусив по суті іти на розворот для цього, через три світлофори).
Reply
Reply
Reply
Reply
Відразу видно, шо у Львові машин толком немає. Парковка біля велодоріжки - це найстрьомніше, шо може тільки бути, бо якщо водій при відчиненні дверей ше якось дивиться у дзеркало (не завжди), пасажир - ніколи. От буквально нещодавно в наших краях вбили так пенсіонерку: пасажир відчинив двері, і вона на всій швидкості в них в’їхала.
Друга річ - це поворот праворуч, теж дуже типова ситуація смертельних випадків за участі роверистів. Водій мусить пропустити його (логічно), але для того, шоб пропустити, треба його фізично бачити. І от відділені велодоріжки сприяють максимально тому, шоб ровериста було не видно.
Третя річ - це поворот ліворуч. В Німеччині про нього тільки в останні пару років почали думати, раніше взагалі не передбачалося, шо роверисту потрібно ліворуч повертати (він мусив по суті іти на розворот для цього, через три світлофори).
Reply
Leave a comment