Leave a comment

noddeat July 27 2017, 14:05:58 UTC
Це велодоріжка з асфальту? Розташували її походу навмисно, шоб більше було конфліктів між роверистами і пішоходами.

Reply

ext_2067600 August 3 2017, 17:52:56 UTC
в початково-сивочолому варіанті велодоріжка була посередині, бо від бордюру потрібно відступити 50-70см, а в метрі від дальнього краю тротуару йде лінія електропередач...

Reply

noddeat August 3 2017, 20:54:34 UTC
70 см? Це якийсь ДСТУ 666/3,1415ЗДЦ? Цікаво.

Reply

ext_2067600 August 4 2017, 08:26:25 UTC
Посилань не дам, але загалом велодоріжка по краю магістралі не відділена газоном чи парковкою то некомфортно навіть у цих ваших гейропах. Так, є велосмуги, але вони на вулицях трохи іншого класу мають бути.

Reply

noddeat August 4 2017, 09:29:24 UTC
Некомфортно?

Відразу видно, шо у Львові машин толком немає. Парковка біля велодоріжки - це найстрьомніше, шо може тільки бути, бо якщо водій при відчиненні дверей ше якось дивиться у дзеркало (не завжди), пасажир - ніколи. От буквально нещодавно в наших краях вбили так пенсіонерку: пасажир відчинив двері, і вона на всій швидкості в них в’їхала.

Друга річ - це поворот праворуч, теж дуже типова ситуація смертельних випадків за участі роверистів. Водій мусить пропустити його (логічно), але для того, шоб пропустити, треба його фізично бачити. І от відділені велодоріжки сприяють максимально тому, шоб ровериста було не видно.

Третя річ - це поворот ліворуч. В Німеччині про нього тільки в останні пару років почали думати, раніше взагалі не передбачалося, шо роверисту потрібно ліворуч повертати (він мусив по суті іти на розворот для цього, через три світлофори).

Reply


Leave a comment

Up