Leave a comment

ext_1700079 June 1 2017, 10:49:11 UTC
ЛЕТ і АТП-1 глибоко стурбовані цим і там вже летять голови!

Reply

alex_shutyuk June 1 2017, 11:28:50 UTC
Ваші пропозиції?

Reply

film35mm June 1 2017, 11:51:38 UTC
Пропозиції: 1. давати ліценції нормальним автобусам які прошли відповідні краш-тести по европейських стандартах. Заборонити маршрутки з огляду пункту 1. та з огляду, на те, що більшість з них - це перероблені вантажні автобуси які впринципі не мають бути допущені до перевезення пасажирів взагалі, не кажучи про отримання ліцензії на перевезення.
2. Отримати кінець-кінцем допуск до руху електричних автобусів Електрон від інституту який цей документ видає, а вони чого бояться чи чекають на хабар, невідомо.
3. Не боятися і не чекати на хабар для міської ради м Львова, а благати та випрошувати старі трамваї (які в набагато кращому стані ніж ті що їздять Львовом) у інших країн які віддадуть задармо!

Reply

noddeat June 1 2017, 14:07:07 UTC
Та вже давно ж випускаються власні картонні коробки з колесами, не перероблені з вантажних. Загалом нічого в тих машинках для гольфа нема поганого, якщо швидкість обмежити 40 км/год і зобов’язати обладнати пасками безпеки.

Однак, пристібатися все одно ніхто не буде: у Греції та Італії я завжди єдиний пасажир міжміського автобуса, шо пристібається, а Україна запрограмована розвиватися, як ці дві країни.

Reply

alex_shutyuk June 1 2017, 15:19:01 UTC
Це все важливо, але ж у дописі трішки про інше йшлося.

Reply

film35mm June 1 2017, 19:51:47 UTC
З одної сторони трохий про транспорт, з другої. Електронний квиток ніби ввели чи я помиляюсь? У нових автобусах інфотмацію про зупинки я бачив. Тому проблема багато в чому у маршрутках, які і першого і другого не мають. На рахунок написів англійською, це до міської влади. Хай стандартизують розклад зупинок та іншу інформацію для мешканців та туристів міста. А з другої сторони, скільки можна зробити у міському транспорті за квиток у 2 гривні? А якщо мова піде за підвищення проїзду, то почнеться сморід якому й кінця не буде.

Reply


Leave a comment

Up