Пропозиції: 1. давати ліценції нормальним автобусам які прошли відповідні краш-тести по европейських стандартах. Заборонити маршрутки з огляду пункту 1. та з огляду, на те, що більшість з них - це перероблені вантажні автобуси які впринципі не мають бути допущені до перевезення пасажирів взагалі, не кажучи про отримання ліцензії на перевезення. 2. Отримати кінець-кінцем допуск до руху електричних автобусів Електрон від інституту який цей документ видає, а вони чого бояться чи чекають на хабар, невідомо. 3. Не боятися і не чекати на хабар для міської ради м Львова, а благати та випрошувати старі трамваї (які в набагато кращому стані ніж ті що їздять Львовом) у інших країн які віддадуть задармо!
Та вже давно ж випускаються власні картонні коробки з колесами, не перероблені з вантажних. Загалом нічого в тих машинках для гольфа нема поганого, якщо швидкість обмежити 40 км/год і зобов’язати обладнати пасками безпеки.
Однак, пристібатися все одно ніхто не буде: у Греції та Італії я завжди єдиний пасажир міжміського автобуса, шо пристібається, а Україна запрограмована розвиватися, як ці дві країни.
З одної сторони трохий про транспорт, з другої. Електронний квиток ніби ввели чи я помиляюсь? У нових автобусах інфотмацію про зупинки я бачив. Тому проблема багато в чому у маршрутках, які і першого і другого не мають. На рахунок написів англійською, це до міської влади. Хай стандартизують розклад зупинок та іншу інформацію для мешканців та туристів міста. А з другої сторони, скільки можна зробити у міському транспорті за квиток у 2 гривні? А якщо мова піде за підвищення проїзду, то почнеться сморід якому й кінця не буде.
Reply
Reply
2. Отримати кінець-кінцем допуск до руху електричних автобусів Електрон від інституту який цей документ видає, а вони чого бояться чи чекають на хабар, невідомо.
3. Не боятися і не чекати на хабар для міської ради м Львова, а благати та випрошувати старі трамваї (які в набагато кращому стані ніж ті що їздять Львовом) у інших країн які віддадуть задармо!
Reply
Однак, пристібатися все одно ніхто не буде: у Греції та Італії я завжди єдиний пасажир міжміського автобуса, шо пристібається, а Україна запрограмована розвиватися, як ці дві країни.
Reply
Reply
Reply
Leave a comment