> 14. Тарифи на перевезення. Гроші, отримані від пасажирів, покривають близько 85% видатків перевізника. Решту - орієнтовно 20-30 млн. євро - дофінансовує місто за рахунок комунальних компаній-постачальників газу чи води, які є прибутковими.
Ну і про що тут говорити далі? Що тут може перейняти Львів? Цікаво скільки видатків ЛЕТу покриває продаж ними квитків.
Ну ти ж це тролиш зараз так? В нас місто теж могло би щорічно дотувати ЛЕТ на якусь відчутну суму, але на таке наврядчи підуть, бо в нас же транспорт має пів-міста возити безкоштовно і при цьому бути самоокупним.
> 58. Неподалік від будмайданчика працює інфоцентр з кафешкою та конференц-залом, де можна взяти роздаткові матеріали з інформацією про проект та побачити макети станцій.
Піздєц. "В нас такого ніколи не буде", як каже моя дружина. Які макети, про що ви, в нас проекти бояться на публіку викласти, бо срані активісти побіжать зауваження строчити.
2 тижні на обговорення, не більше! Це позиція нашого замовника ремонтів вулиць, ти ж в курсі. І звісно якщо якимось чудом надійдуть будь які зауваження до проекту - їх відхилять під будь яким приводом. (недоцільно, не відповідає ДБНам, ...)
Там на схемі є позначки про можливі пересадки на міські трами та автобуси, але без вказання номерів ліній, лише сам факт. Моніторчики висять, напевно що показують все, що треба.
Чи питали ви в них як часто і довго в них простоюють трамваї через якогось ідіота-паркувальника? А через ДТП машина-трамвай? Чи є в них нерегульовані переходи через трамвайні колії? Хто кого повинен пропустити? Якщо тачидло перетинає трамвайну колію - є якийсь моргаючий світлофор, який підказує, що наближається трамвай?
Ага, говорили про це, казали, що всяка така фігня трапляється досить регулярно. Деколи нічого-нічого, а потім по кілька інцидентів на тиждень. В разі чого страховка покриває. Нерегульованих переходів не бачив.
Уся центральна частина - це пішохідна зона, тому це один величезний "нерегульований пішохідний перехід". Зараз не можу знайти посилання, але читала статтю, що в Карлсруе найнебезпечніший трамвай в Німеччині за кількістю ДТП. Тому його і заривають під землю в центральній частині міста. Усі перехрестя трамвай/машини регульовані. Буде не просто "моргаючий", а червоне світло світлофора для машин. Іноді на перехрестях доводиться доволі довго стояти через трамваї.
Пішохід мусить пропустити трамвай на зебрі. Правда, більшість пішоходів про це не в курсі.
>Якщо тачидло перетинає трамвайну колію - є якийсь моргаючий світлофор, який підказує, що наближається трамвай?
Є загальний світлофор, шо миготить для тих, хто повертає ліворуч, нагадуючи про необхідність пропустити зустрічний транспорт і пішоходів. Але наскільки я пам’ятаю, у трамвайних містах намагаються не допускати можливості перетину трамваїв з автами під час повороту, тобто роблять окремі світлофори на поворот.
Comments 62
Solingen та Söllingen то 2 різних міста.
https://www.google.de/maps/dir/S%C3%B6llingen,+76327+Pfinztal/Solingen/@50.0729344,6.6924067,8z/data=!3m1!4b1!4m14!4m13!1m5!1m1!1s0x47970be7a58f489b:0xa4a70eedaff6d681!2m2!1d8.5413589!2d48.9863736!1m5!1m1!1s0x47b8d484e2c46e31:0x42760fc4a2a7430!2m2!1d7.0831408!2d51.1702072!3e0
Для мешканців інших міст Німеччини напевно ріже очі напис "S1" чи "S6" на табло трамвая. Чи то тільки мені ))) А так дуже цікаво в цілому, дякую.
Reply
Мабуть ці міста часто так плутають і особливо неприємно так загнатися при купівлі туди квитка))
Reply
З цими двома вирогідніше https://goo.gl/SsvCTY
Reply
Ну і про що тут говорити далі? Що тут може перейняти Львів? Цікаво скільки видатків ЛЕТу покриває продаж ними квитків.
Reply
Reply
Доречі на фотці з тарифами не розкрито тему річних абонементів, якими користується кожен НЕтурист.
Reply
Reply
Піздєц. "В нас такого ніколи не буде", як каже моя дружина. Які макети, про що ви, в нас проекти бояться на публіку викласти, бо срані активісти побіжать зауваження строчити.
Reply
Reply
Це позиція нашого замовника ремонтів вулиць, ти ж в курсі.
І звісно якщо якимось чудом надійдуть будь які зауваження до проекту - їх відхилять під будь яким приводом. (недоцільно, не відповідає ДБНам, ...)
Reply
( ... )
Reply
Моніторчики висять, напевно що показують все, що треба.
Reply
Чи є в них нерегульовані переходи через трамвайні колії? Хто кого повинен пропустити?
Якщо тачидло перетинає трамвайну колію - є якийсь моргаючий світлофор, який підказує, що наближається трамвай?
Reply
Нерегульованих переходів не бачив.
Reply
Усі перехрестя трамвай/машини регульовані. Буде не просто "моргаючий", а червоне світло світлофора для машин. Іноді на перехрестях доводиться доволі довго стояти через трамваї.
Reply
Пішохід мусить пропустити трамвай на зебрі. Правда, більшість пішоходів про це не в курсі.
>Якщо тачидло перетинає трамвайну колію - є якийсь моргаючий світлофор, який підказує, що наближається трамвай?
Є загальний світлофор, шо миготить для тих, хто повертає ліворуч, нагадуючи про необхідність пропустити зустрічний транспорт і пішоходів. Але наскільки я пам’ятаю, у трамвайних містах намагаються не допускати можливості перетину трамваїв з автами під час повороту, тобто роблять окремі світлофори на поворот.
Reply
Leave a comment