Leave a comment

Comments 62

ext_2442732 February 28 2017, 07:33:25 UTC
Ф.32
Solingen та Söllingen то 2 різних міста.
https://www.google.de/maps/dir/S%C3%B6llingen,+76327+Pfinztal/Solingen/@50.0729344,6.6924067,8z/data=!3m1!4b1!4m14!4m13!1m5!1m1!1s0x47970be7a58f489b:0xa4a70eedaff6d681!2m2!1d8.5413589!2d48.9863736!1m5!1m1!1s0x47b8d484e2c46e31:0x42760fc4a2a7430!2m2!1d7.0831408!2d51.1702072!3e0

Для мешканців інших міст Німеччини напевно ріже очі напис "S1" чи "S6" на табло трамвая. Чи то тільки мені ))) А так дуже цікаво в цілому, дякую.

Reply

alex_shutyuk February 28 2017, 07:38:42 UTC
Упс) Дякую, зараз поправлю.
Мабуть ці міста часто так плутають і особливо неприємно так загнатися при купівлі туди квитка))

Reply

ext_2442732 February 28 2017, 08:08:38 UTC
Та вони далеченько знаходяться, там за ціною помітно. Хоча якщо з Франкфукту або Дрездену...
З цими двома вирогідніше https://goo.gl/SsvCTY

Reply


vbhjckfd February 28 2017, 09:30:02 UTC
> 14. Тарифи на перевезення. Гроші, отримані від пасажирів, покривають близько 85% видатків перевізника. Решту - орієнтовно 20-30 млн. євро - дофінансовує місто за рахунок комунальних компаній-постачальників газу чи води, які є прибутковими.

Ну і про що тут говорити далі? Що тут може перейняти Львів? Цікаво скільки видатків ЛЕТу покриває продаж ними квитків.

Reply

alex_shutyuk February 28 2017, 09:36:42 UTC
Ну ти ж це тролиш зараз так? В нас місто теж могло би щорічно дотувати ЛЕТ на якусь відчутну суму, але на таке наврядчи підуть, бо в нас же транспорт має пів-міста возити безкоштовно і при цьому бути самоокупним.

Reply

vbhjckfd February 28 2017, 09:39:46 UTC
Ну так, трохи тролю. Хоча в нас його таки дотують. Але не забувають при цьому натякати, що це транспорт для пенсів і студіків.

Доречі на фотці з тарифами не розкрито тему річних абонементів, якими користується кожен НЕтурист.

Reply

alex_shutyuk February 28 2017, 09:48:58 UTC
А на скільки в нас дотують?

Reply


vbhjckfd February 28 2017, 09:31:42 UTC
> 58. Неподалік від будмайданчика працює інфоцентр з кафешкою та конференц-залом, де можна взяти роздаткові матеріали з інформацією про проект та побачити макети станцій.

Піздєц. "В нас такого ніколи не буде", як каже моя дружина. Які макети, про що ви, в нас проекти бояться на публіку викласти, бо срані активісти побіжать зауваження строчити.

Reply

alex_shutyuk February 28 2017, 09:33:22 UTC
Ну то занудні дотошні німці, їм не впадло перед початком робіт роками кожен нюанс обговорювати.

Reply

vbhjckfd February 28 2017, 09:40:22 UTC
2 тижні на обговорення, не більше!
Це позиція нашого замовника ремонтів вулиць, ти ж в курсі.
І звісно якщо якимось чудом надійдуть будь які зауваження до проекту - їх відхилять під будь яким приводом. (недоцільно, не відповідає ДБНам, ...)

Reply


vbhjckfd February 28 2017, 09:35:12 UTC

... )

Reply

alex_shutyuk February 28 2017, 09:41:41 UTC
Там на схемі є позначки про можливі пересадки на міські трами та автобуси, але без вказання номерів ліній, лише сам факт.
Моніторчики висять, напевно що показують все, що треба.

Reply


vbhjckfd February 28 2017, 09:37:30 UTC
Чи питали ви в них як часто і довго в них простоюють трамваї через якогось ідіота-паркувальника? А через ДТП машина-трамвай?
Чи є в них нерегульовані переходи через трамвайні колії? Хто кого повинен пропустити?
Якщо тачидло перетинає трамвайну колію - є якийсь моргаючий світлофор, який підказує, що наближається трамвай?

Reply

alex_shutyuk February 28 2017, 09:46:14 UTC
Ага, говорили про це, казали, що всяка така фігня трапляється досить регулярно. Деколи нічого-нічого, а потім по кілька інцидентів на тиждень. В разі чого страховка покриває.
Нерегульованих переходів не бачив.

Reply

ext_1552646 March 7 2017, 16:55:16 UTC
Уся центральна частина - це пішохідна зона, тому це один величезний "нерегульований пішохідний перехід". Зараз не можу знайти посилання, але читала статтю, що в Карлсруе найнебезпечніший трамвай в Німеччині за кількістю ДТП. Тому його і заривають під землю в центральній частині міста.
Усі перехрестя трамвай/машини регульовані. Буде не просто "моргаючий", а червоне світло світлофора для машин. Іноді на перехрестях доводиться доволі довго стояти через трамваї.

Reply

noddeat February 28 2017, 10:42:29 UTC
>Хто кого повинен пропустити?

Пішохід мусить пропустити трамвай на зебрі. Правда, більшість пішоходів про це не в курсі.

>Якщо тачидло перетинає трамвайну колію - є якийсь моргаючий світлофор, який підказує, що наближається трамвай?

Є загальний світлофор, шо миготить для тих, хто повертає ліворуч, нагадуючи про необхідність пропустити зустрічний транспорт і пішоходів. Але наскільки я пам’ятаю, у трамвайних містах намагаються не допускати можливості перетину трамваїв з автами під час повороту, тобто роблять окремі світлофори на поворот.

Reply


Leave a comment

Up