Помимо запада, не нужно забывать нашу бывшую общую Родину. Всем любителям трамваев очень рекомендую Ригу - такого трепетного отношения к этому виду транспорта я больше ни в одном городе мира не видел! :)
Яка ж це "родіна"? це - Прибалтика, яка десь так само як і "Венгрия" чи "Чехословакия" швидше прикрий випадок, аніж "родіна". Навряд чи хтось з теплими почуттями згадує роки перебування під "родіною". Хоча дуже добре, що вони були в соцтаборі - а то б ми взагалі нічого не мали - ні техніки нормальної, ні одягу, ні продуктів і т.п.
Действительно не был в Кракове и Вроцлаве, но как Вам удалось угадать? %) Бывал в других частях Польши - там трамваи есть даже в городках со 100-тысячным населением.
Вот одна из историй про культ трамваев в Риге, если интересно. Были и более эпизоды. Однажды вместе с автомобилем чуть в трамвай не попытались запихнуть :)
Ну бо це трамвайні міста з дуже великим парком. З Ригою важко порівняти, бо вона менша за розміром.
Тобто, жодних претензій, але за той короткий час, шо я там був, можу сказати, шо не вражений розміром трамвайної мережі (хоча там, де трамваї є, вони добрі). Місцями я у Ризі бачив навіть маршрутки, якими ше й люди користувалися, і то в центрі міста.
Ну, тобто, місто як місто, але спеціально туди їхати вивчати транспорт я б радше не рекомендував. Не хотів образити, якщо що.
Нет, конечно: с точки зрения развития трамвайной сети и количества маршрутов Рига ничего особенного из себя не представляет. Я говорил исключительно про отношение местных жителей к трамваям. В супер-трамвайных Амстердаме, Брюсселе, Праге и т.д. прохожие всегда с пониманием относились к моему желанию прогуляться пешком, а в Риге - трамвай, и только трамвай! :)
А из "трамвайной экзотики" очень интересен Волгоград и его город-спутник Волжский: там есть места, где трамвай просто едет посереди степи, и вокруг "лунный пейзаж".
Хоча, якщо під «трепетное отношение» ви маєте на увазі, шо п’ятдесят контролерів зупиняють рух транспорту (не на кінцевій), поки не перевірять в усіх квитки, то погоджуюсь: такого не бачив у жодному місті світу.
А ше контролери контролерів у електричках - ржака.
Reply
Навряд чи хтось з теплими почуттями згадує роки перебування під "родіною". Хоча дуже добре, що вони були в соцтаборі - а то б ми взагалі нічого не мали - ні техніки нормальної, ні одягу, ні продуктів і т.п.
Reply
А в Эстонии на рок-фестивалях народ вот под такие песни с удовольствием пиво пьет, и в этом парадокс:
Reply
Reply
Reply
Reply
У Кракові і Вроцлаві (входить у маршрут і теж з соцтабору родом) ви, наприклад, не були.
Reply
Вот одна из историй про культ трамваев в Риге, если интересно. Были и более эпизоды. Однажды вместе с автомобилем чуть в трамвай не попытались запихнуть :)
Reply
Тобто, жодних претензій, але за той короткий час, шо я там був, можу сказати, шо не вражений розміром трамвайної мережі (хоча там, де трамваї є, вони добрі). Місцями я у Ризі бачив навіть маршрутки, якими ше й люди користувалися, і то в центрі міста.
Ну, тобто, місто як місто, але спеціально туди їхати вивчати транспорт я б радше не рекомендував. Не хотів образити, якщо що.
Reply
А из "трамвайной экзотики" очень интересен Волгоград и его город-спутник Волжский: там есть места, где трамвай просто едет посереди степи, и вокруг "лунный пейзаж".
Reply
А ше контролери контролерів у електричках - ржака.
Reply
Leave a comment