Одне питання по цій темі. Для чого взагалі брендувати увесь громадський транспорт? По-перше, брендування автобусів ускладнює їхнє використання в інших цілях (наприклад, на вихідних автобуси могли б використовуватись (і використовуються) по найму для перевезення тур груп, весіль тощо). Окрім того, брендування ГТ ускладнює залучення додаткових ТЗ в години пік. Тобто, в результаті отримаємо додаткову перепону для ефективнішого використання капіталу. По-друге, це вже більше стосується електротранспорту і комунальних автобусів, оскільки державна форма власності приречена на повальну збитковість, перекривається джерело доходу від реклами, яке б хоча б частково перекривало витрати міського бюджету. З однієї сторони - суб'єктивна оціночна перевага повальної уніфікації над різноманітністю. З іншої - об'єктивні фінансові аргументи.
Таксі у нас, на щастя, ще приватні. Тому користувач сам робить вибір своєю поведінкою. Чи різнокольорові авто за найнижчими у світі цінами, чи одноколірні автомобілі втридорога. Якщо б на останнє був попит, таке вже було б. Перепон нема. Але всі чудово розуміють, що на таке попиту не буде. Тому й нема. Та й там, де ринок таксі монополізований, користувач теж робить свій вибір. Чули про Uber? Це фактично ще більш лібералізований аналог наших таксі.
как-то не очень. зеленый с оранжевым... мне вот нравится классическая киевская ( може и не киевская?) раскраска транспорта в желтый и синий:) в частности, автобусов и троллейбусов ЛАЗ. И трамваев KT3UA, правда, их расцветка не спасает особо :)))
Comments 11
Всюди бачать підступи конкурентів.
Reply
Reply
Reply
( ... )
Reply
Reply
По-перше, брендування автобусів ускладнює їхнє використання в інших цілях (наприклад, на вихідних автобуси могли б використовуватись (і використовуються) по найму для перевезення тур груп, весіль тощо). Окрім того, брендування ГТ ускладнює залучення додаткових ТЗ в години пік. Тобто, в результаті отримаємо додаткову перепону для ефективнішого використання капіталу.
По-друге, це вже більше стосується електротранспорту і комунальних автобусів, оскільки державна форма власності приречена на повальну збитковість, перекривається джерело доходу від реклами, яке б хоча б частково перекривало витрати міського бюджету.
З однієї сторони - суб'єктивна оціночна перевага повальної уніфікації над різноманітністю. З іншої - об'єктивні фінансові аргументи.
Reply
Reply
Та й там, де ринок таксі монополізований, користувач теж робить свій вибір. Чули про Uber? Це фактично ще більш лібералізований аналог наших таксі.
Reply
мне вот нравится классическая киевская ( може и не киевская?) раскраска транспорта в желтый и синий:)
в частности, автобусов и троллейбусов ЛАЗ. И трамваев KT3UA, правда, их расцветка не спасает особо :)))
Reply
Leave a comment