Так розподіляти простір треба пропорційно. Якщо у маршрутці їде 30 чоловік, а у автомобілі один - то це значить що маршрутка має мати в 30 раз більшу частину простору ніж автомобіль. В нашій ж реальності ж той автомобіст, користуючись розміром свого авто, маневреністю і швидшим розгоном, активно буде підрізати маршрутку, бо бачте йому більше треба ніж 30 людям в маршрутці. Це правильний розподіл простору коли один львів'янин припаркував своє корито на весь робочий день і заняв море простору на Коперника(а таких ми бачимо на фото вище) і навіть ним фактично не користується, поки тисячі людей змушені там тіснитись на тих тротуарах?
Ніхто тобі не забороняє паркувати своє авто у Давидові, там усім бажаючим на це вистачає місця. Є місця де всім бажаючим місця не вистачає - там слід обмежувати засоби транспорту які займають забагато квадратних метрів простору на людину, себто автомобілі.
Скільки пересмикувань на одиницю тексту)) По-перше ніхто ніби не каже повністю забрати авто. Мова йде лише про розширення тротуару там, де його майже немає. Рух авто лишається і паркомісця там, де є ширший тротуар також. Вам що, шкода трохи поділитися місцем для пішоходів, які зараз явно у програші?
> коли увесь Львів почне їздити на велосипедах, тоді й поговоримо про перетворення усіх вулиць на велодоріжки, ок ?
А зараз в нас хіба всі поголовно на авто їздять, що ми маємо потреби пішоходів ігнорувати? З тим самим успіхом можна казати, що міст через річку потрібно будувати лише там, де її перепливає не менше 1000 людей на годину))
>Рух авто лишається і паркомісця там, де є ширший тротуар також. Причому зараз там зупинка/паркування заборонені, і ті хто ставлять там авто ризикують нарватись на штраф, а можна і пішоходам полегшити пересування і узаконити паркування далі по вулиці.
Можу зустрічно запропонувати забрати в місті всі тротуари та максимально розширити дороги. Всі пересядуть на авто, будуть блискавично пересуватися по місту, підніметься з колін вітчизняний автопром))
(The comment has been removed)
центр Осло делают полностью пешеходным
"почнем ходити пішки"
поддерживаю
"жити в печерах"
а ты на свою хату глянь со стороны, чем не пещера?)
"харчуватися збиральництвом"
это шо, новое блюдо такое?
Reply
Reply
(The comment has been removed)
Це правильний розподіл простору коли один львів'янин припаркував своє корито на весь робочий день і заняв море простору на Коперника(а таких ми бачимо на фото вище) і навіть ним фактично не користується, поки тисячі людей змушені там тіснитись на тих тротуарах?
Ніхто тобі не забороняє паркувати своє авто у Давидові, там усім бажаючим на це вистачає місця. Є місця де всім бажаючим місця не вистачає - там слід обмежувати засоби транспорту які займають забагато квадратних метрів простору на людину, себто автомобілі.
Reply
По-перше ніхто ніби не каже повністю забрати авто. Мова йде лише про розширення тротуару там, де його майже немає. Рух авто лишається і паркомісця там, де є ширший тротуар також. Вам що, шкода трохи поділитися місцем для пішоходів, які зараз явно у програші?
> коли увесь Львів почне їздити на велосипедах, тоді й поговоримо про перетворення усіх вулиць на велодоріжки, ок ?
А зараз в нас хіба всі поголовно на авто їздять, що ми маємо потреби пішоходів ігнорувати? З тим самим успіхом можна казати, що міст через річку потрібно будувати лише там, де її перепливає не менше 1000 людей на годину))
Reply
Причому зараз там зупинка/паркування заборонені, і ті хто ставлять там авто ризикують нарватись на штраф, а можна і пішоходам полегшити пересування і узаконити паркування далі по вулиці.
Reply
центр Осло делают полностью пешеходным
"почнем ходити пішки"
поддерживаю
"жити в печерах"
а ты на свою хату глянь со стороны, чем не пещера?)
"харчуватися збиральництвом"
это шо, новое блюдо такое?
Reply
Reply
Leave a comment