Цієї суботи пройшовся вздовж будівництва сихівського трамваю і ось вам мій невеликий репортаж звідти.
2. На площі перед польським консулятом знімають бруківку.
3. Далі по Франка до повороту на Снопківську зняли лише рейки.
4. Гуркіт бруківки чути аж у Стрийському парку.
5. Далі починається вже завершена ділянка.
6. Тут вже видно, як працюватиме вулиця насправді - крайня смуга та тротуари будуть запарковані і всі знову їхатимуть по трамвайних коліях.
7. Кільце біля Академії мистецтв.
8. Тут вже активно ставлять чорно-білі паркани.
9. Навіть довкола сквера по центрі чомусь поставили паркан. Для чого? Від кого?
10. Схоже, хтось вирішив, що парканів багато не буває.
11. І ось результат.
12. Цікаво, чи планувався тут в принципі проїзд прямо поперек Снопківської? Якось не надто зручно виглядає це місце.
13. Готова ділянка вул. Стуса.
14. Тут теж крайня смуга вже запаркована. Лишається півтори, по яких напевно всі будуть намагатися їхати паралельно з трамваями.
15. А далі починається найцікавіше.
16. Тут вже почали стелити геотекстиль, а вище йде активна робота над каналізаційним колектором, який залягає на кількаметровій глибині.
17.
18. Коли цю вулицю відкриють, багато хто її може не впізнати, адже за час дорожніх робіт біля неї повиростали ще й нові будинки.
19.
20. З цього містка відкривається хороший вид на будову.
21. Далі можна побачити ось такий довгорукий екскаватор.
22. На дні працюють робітники.
23. Саме в цей момент на мене почав махати ковшем інший екскаватор.
24. Шматок старої труби.
25. Біля заправки.
26. Вид вздовж вулиці.
27. Відразу видно, що не миють колеса техніки, що виїжджає з будови. На такому великому та активному будмайданчику це треба робити обов'язково.
28. Як результат - на сотні метрів довкола все вкрито брудом та пилюкою. машини піднімають куряву у повітря.
29. Склад будматеріалів та стоянка техніки поряд.
30. Далі йде відрізок вулиці, який ще не рухали і наступна зона активності починається біля повороту на Навроцького, де риють котлован з бетонними стінками.
31 Всередині він виглядає ось так (це фото не моє,
взяте тут).
32. Наступний котлован біля початку Сихівського мосту.
33.
34. Чере дорогу знову кругляш з бетонними стінками.
35. Будматеріали акуратно розклали довкола молодого дерева.
36. Далі на мості без змін. Ось так зараз втглядає насип для з'їзду з моста на Хуторівку.
37. Ближче до Шувару на частині дороги зняли асфальт, працює відбійний молоток.
38.
39. Колись на цій зупинці були страшенні горби, об які автобуси чиркали бамперами.
40. Тепер тут можна і на Порше проїхатись.
41. І на байку.
42. Далі знову без помітних змін.
43. Вид згори.
44. Ці широчезні смуги вздовж колії непогано було би озеленити, але зараз про це говорити, мабуть, трохи зарано - хай спочатку трамвай поїде.
45.
46. Навроти ВАМу ширина газону така, що тут навіть ДБН не завадить повнорозмірні дерева посадити.
47. Після реорганізації цього перехрестя у кільцеве рух явно став безпечнішим та організованішим.
48. Останній відрізок перед Санта-Барбарою.
49. Далі мене перестрів місцевий дядько на ровері і більше години ділився своїми урбаністичними та політичними поглядами вперемішку з життєвими історіями: "місто без трамвая то є село, от збудують трамвй і буде файно", "в нас нічого для людей не роблять, лиш крадуть", "а он там далі привезли чорнозем і калину посадили, але наші люди мудрі, вже собі додому на вазонки набирають, АХХАХА!, а чорнозем той возять аж із Закарпаття", "а Куйбіда був масоном, а звідки в нього гроші, щоби в президенти йти?", "а Писарчук господарник і файний чоловік, то всьо на нього наговорюють, а коли ми у центрі козацький куліш варили, то він нам 1500 одноразових тарілок купив", "а Садовий продав місто полякам, бо поляки йому маєток у Польщі подарували", "а от Кошулинський певно файним би мером був. Розумний чоловік і у армії служив" і так далі, і так далі, і так далі... Сутінками накочувалися та ставали все густішими. "Ви знаєте, мені треба йти" - сказав я. "Давай, друже, бувай!" - відповів він і покрутив педалі далі.