Ви ходили дивились як там все і як люди ходять, чи просто пишете?
З гугл-панорам:
Чітко видно яка ця стежка убога тонка і як вона виходить прямо на припарковані автомобілі. Подивіться старі гугл-панорами, яндекс-панорами, фотки місцини в ГуглПланеті, сходіть туди в реалі в кінці кінців, на всьому цьому там будуть припарковані автомобілі. Ніхто тим продовженням стежки не користується, всі йдуть центральним проспектом і на перехрестя Коновальця-Японська.
В ідеалі доріжка й не повинна виходити на аж самісінький кут перехрестя, але там де вона виходить зараз вона - це куди гірший варіант. В ідеалі вона мала б виходити на Японську на два дерева правіше(на фото вище) ніж виходить зараз, там де зараз на Японську виходить доріжка перпендикулярна Японській та центральній доріжці парку. І ця стежка, що сполучає кути Коновальця-Японська та Київська-Єфремова мала б бути суттєво ширшою!
З гугл-панорам:
Чітко видно яка ця стежка убога тонка і як вона виходить прямо на припарковані автомобілі. Подивіться старі гугл-панорами, яндекс-панорами, фотки місцини в ГуглПланеті, сходіть туди в реалі в кінці кінців, на всьому цьому там будуть припарковані автомобілі. Ніхто тим продовженням стежки не користується, всі йдуть центральним проспектом і на перехрестя Коновальця-Японська.
В ідеалі доріжка й не повинна виходити на аж самісінький кут перехрестя, але там де вона виходить зараз вона - це куди гірший варіант. В ідеалі вона мала б виходити на Японську на два дерева правіше(на фото вище) ніж виходить зараз, там де зараз на Японську виходить доріжка перпендикулярна Японській та центральній доріжці парку. І ця стежка, що сполучає кути Коновальця-Японська та Київська-Єфремова мала б бути суттєво ширшою!
Reply
Reply
Leave a comment