«Повилазили» ще проблеми, про які ніхто не замислювався: механізм дверей (стара гармошка в новому кузові не виглядала, а хотілося по максимуму використовувати старий механізм), вид передньої і задньої кабіни зсередини, приладова панель (торпедо) вагоновода і т.д. Для нас (точніше для нашого технічного директора Ігоря Шпака) цей трамвай став в якійсь мірі справою честі і вирішувати всі ці проблеми, як ви розумієте, довелося нам. Ситуація була конкретна: або трамвай виїде на день Вінниці 5-го вересня, або він не виїде взагалі. Після виборів він був би вже не потрібен. Оскільки «вступна» частина сильно затягнулася, закруглююся і пропоную просто подивитися цю «нереальну» історію про перетворення гидкого каченяти у фотографіях. Ось так робилася «морда особи», точніше маска. Так він обростав нової «шкірою», а наш технічний директор навпаки втрачав кілограми нервів. Перший вагоновод - наш Петрович. Коли з'явилися скло і почалася фарбування в трамваї вже насилу пізнавалося «бридке каченя». А тепер, уважно подивившись на лінію стекол, уявіть, що це було майже 20 метрів (19,6) битого в хвіст і гриву (в прямому сенсі цього слова) кривого каркаса. Як Ігор вивів цю лінію з розбіжністю по одному борту всього на 10 мм, для всіх залишилося загадкою. Останні приготування перед першим виїздом. Для деяких цей день ще став днем «повернення в сім'ю».
PS А це продовження «казки». Ось така маленька копія цього трамвая стоїть у кабінеті Гройсмана. Уточнювати, хто її робив, напевно, немає необхідності.
Оскільки «вступна» частина сильно затягнулася, закруглююся і пропоную просто подивитися цю «нереальну» історію про перетворення гидкого каченяти у фотографіях. Ось так робилася «морда особи», точніше маска. Так він обростав нової «шкірою», а наш технічний директор навпаки втрачав кілограми нервів. Перший вагоновод - наш Петрович. Коли з'явилися скло і почалася фарбування в трамваї вже насилу пізнавалося «бридке каченя». А тепер, уважно подивившись на лінію стекол, уявіть, що це було майже 20 метрів (19,6) битого в хвіст і гриву (в прямому сенсі цього слова) кривого каркаса. Як Ігор вивів цю лінію з розбіжністю по одному борту всього на 10 мм, для всіх залишилося загадкою.
Останні приготування перед першим виїздом. Для деяких цей день ще став днем «повернення в сім'ю».
PS А це продовження «казки». Ось така маленька копія цього трамвая стоїть у кабінеті Гройсмана. Уточнювати, хто її робив, напевно, немає необхідності.
Reply
Leave a comment