Возможно. Только как раз на трассе, по-моему, выше риск поймать в лобовое стекло камушек из-под колеса встречной машины. Я бы перестраховался в такой ситуации.
Я так понимаю во первых очень хотелось понтов. Во вторых риск поймать говно на ЖД таки выше. Кроме того фанеру надо ещё правильно закрепить, что возможно они просто не умеют
Себто, ось на фурі стоїть автобус з закритими вікнами, бо можна по дорозі "зловити камінчик", завтра його знімають з фури, відкривають вікна, і.... пускають по тій самій дорозі на маршрут. Рейсовим автобусам "Львів - Київ" теж треба закривати вікна бо "зловлять камінчик"? Чим положення на фурі і на дорозі відрізняється, що треба закривати вікна? Фура чому тоді з відкритими вікнами не боїться зловити камінчик? Трамвай теж змінять з фури і буде їздити дорогами, де може зловити камінчик, і вікна точно так само будуть відкриті.
Наприклад те, що на трасі вища швидкість, ніж в місті, і відповідно наслідки при попаданні каменя у скло будуть серйознішими. Якщо говорити про наші траси, то і ймовірність всяких неприємних несподіванок є значно вищою, ніж десь в Німеччині, особливо на такому довгому шляху. Ну і до того ж, будь-які при транспортування можуть стати причиною претензій замовника та спричинити зайвий клопіт виробнику. Якось так.
Наскільки? Наскільки ймовірність неприємностей "значно" вища? Ніж у місті. Ніж в Німеччині. Які саме потенційні збитки це може нанести? Чи виправдовують ці збитки, що виникають раз на X км і коштують Y гривень вартість упакування при кожному транспортуванні яке коштує Z гривень? Якщо у вас немає відповіді на ці запитання, то ви банально спекулюєте і займаєтесь популізмом.
Сотні автобусів та автомобілів різних типів їздять по трасі Львів - Київ кожен день, підставляють свої вікна, за якими між іншим сидять пасажири, і ніхто й не думає забивати вінка.
Reply
Reply
Просто прием грузов на ЖД это отдельная весёлая тема.
Reply
( ... )
Reply
Кроме того фанеру надо ещё правильно закрепить, что возможно они просто не умеют
Reply
Себто, ось на фурі стоїть автобус з закритими вікнами, бо можна по дорозі "зловити камінчик", завтра його знімають з фури, відкривають вікна, і.... пускають по тій самій дорозі на маршрут.
Рейсовим автобусам "Львів - Київ" теж треба закривати вікна бо "зловлять камінчик"? Чим положення на фурі і на дорозі відрізняється, що треба закривати вікна? Фура чому тоді з відкритими вікнами не боїться зловити камінчик?
Трамвай теж змінять з фури і буде їздити дорогами, де може зловити камінчик, і вікна точно так само будуть відкриті.
Reply
Reply
Ну і до того ж, будь-які при транспортування можуть стати причиною претензій замовника та спричинити зайвий клопіт виробнику. Якось так.
Reply
Якщо у вас немає відповіді на ці запитання, то ви банально спекулюєте і займаєтесь популізмом.
Сотні автобусів та автомобілів різних типів їздять по трасі Львів - Київ кожен день, підставляють свої вікна, за якими між іншим сидять пасажири, і ніхто й не думає забивати вінка.
Reply
Reply
Leave a comment