Leave a comment

dfaw November 11 2015, 15:51:27 UTC
Трамваи везли по ЖД, там другие нормы упаковки

Reply

vbhjckfd November 11 2015, 15:54:13 UTC
Пруф про доставку залізницею можна?

Reply

dfaw November 11 2015, 16:08:36 UTC
Можно, но честно лень искать. И не уверен что есть в открытом доступе.
Просто прием грузов на ЖД это отдельная весёлая тема.

Reply

alex_shutyuk November 11 2015, 16:03:43 UTC
Возможно. Только как раз на трассе, по-моему, выше риск поймать в лобовое стекло камушек из-под колеса встречной машины. Я бы перестраховался в такой ситуации.

... )

Reply

dfaw November 11 2015, 16:07:42 UTC
Я так понимаю во первых очень хотелось понтов. Во вторых риск поймать говно на ЖД таки выше.
Кроме того фанеру надо ещё правильно закрепить, что возможно они просто не умеют

Reply

easternwestern November 11 2015, 16:25:12 UTC
А можна поцікавитися логікою того упакування?

Себто, ось на фурі стоїть автобус з закритими вікнами, бо можна по дорозі "зловити камінчик", завтра його знімають з фури, відкривають вікна, і.... пускають по тій самій дорозі на маршрут.
Рейсовим автобусам "Львів - Київ" теж треба закривати вікна бо "зловлять камінчик"? Чим положення на фурі і на дорозі відрізняється, що треба закривати вікна? Фура чому тоді з відкритими вікнами не боїться зловити камінчик?
Трамвай теж змінять з фури і буде їздити дорогами, де може зловити камінчик, і вікна точно так само будуть відкриті.

Reply

noddeat November 11 2015, 16:30:44 UTC
+1

Reply

alex_shutyuk November 11 2015, 16:32:59 UTC
Наприклад те, що на трасі вища швидкість, ніж в місті, і відповідно наслідки при попаданні каменя у скло будуть серйознішими. Якщо говорити про наші траси, то і ймовірність всяких неприємних несподіванок є значно вищою, ніж десь в Німеччині, особливо на такому довгому шляху.
Ну і до того ж, будь-які при транспортування можуть стати причиною претензій замовника та спричинити зайвий клопіт виробнику. Якось так.

Reply

easternwestern November 11 2015, 19:24:53 UTC
Наскільки? Наскільки ймовірність неприємностей "значно" вища? Ніж у місті. Ніж в Німеччині. Які саме потенційні збитки це може нанести? Чи виправдовують ці збитки, що виникають раз на X км і коштують Y гривень вартість упакування при кожному транспортуванні яке коштує Z гривень?
Якщо у вас немає відповіді на ці запитання, то ви банально спекулюєте і займаєтесь популізмом.

Сотні автобусів та автомобілів різних типів їздять по трасі Львів - Київ кожен день, підставляють свої вікна, за якими між іншим сидять пасажири, і ніхто й не думає забивати вінка.

Reply

scorp_takoi November 11 2015, 19:17:14 UTC
Это что-то на минский тралик «Витовт» похож, не?

Reply


Leave a comment

Up