Оце от класна штука для невеликих вуличок у житлових кварталах. Щось габаритне при потребі проїде, а легковушки навіть якщо і не крутитимуться то сповільняться суттєво.
Щоправда це, звісно ж, ніяк не регламентовано нашими ДБН.
В Ірландії раундабаути люблять. Я декілька неділь тому, проїхав близько 1000км, проїджав через маленькі містечки(5-50 тисяч людей). За весь час від сили 3 світлофора проїхав.
З початку міні раундабаути з коло в півметра визивавали подив, потім звик. Хоче є декілька, які не подобаються, одну із дорог погано видно.
на Зеленій-Вашингтона влізло і там теж тролейбуси і фури їздять :) От тільки потрібно врахувати недоліки його і зробити краще (або зробити всюди по одній смузі на кільце і одній смузідля лівого повороту без заїзду на кільце, або (оскільки місця на таке напевно не вистачить) зробити всюди тільки одну смугу, можна навіть із клюмбою в центрі) Бо на Зеленій-Вашингтона при русі Зеленою з обох сторін раптом з'являється друга смуга якої до того не було :D
1. Було велике кільце. На гугло-мапі якраз процес реконструкції його у щось на кшталт "2" 2. Маленьке кільце із резервною смугою посередині, на випадок вантажівок. Кільце Зелена-Вашингтона робилось за його зразком. Дякуючи Могилі з Автодору і Синютці, тогочасному заступнику мера.
Не проблема встановити знак перед "колом": напрям руху по смугах. І тоді не буде дурних поворотів вліво з правої смуги. У центрі круга можна хоч піраміду поставити, щоб не було й думки пролетіти перехрестя на швидкості.
И какое направление тут по-твоему преобладающее? Насчет размеров - что ты имеешь в виду? Диаметр кольца? Дальше по той же улице есть гораздо меньшее кольцо и все там нормально едет, включая фуры и троллейбусы.
Мені здається це проблема автомобілезації. Можна те кільце побачити? Не глядя мені здається, що помогти б повинні виділені смуги для громадського транспорту через те кільце, або ж переведення кільця у регульований світлофофрами режим знову ж з пріоритетом для громадського транспорту.
Comments 19
( ... )
Reply
Reply
Reply
( ... )
Reply
Щоправда це, звісно ж, ніяк не регламентовано нашими ДБН.
Reply
З початку міні раундабаути з коло в півметра визивавали подив, потім звик. Хоче є декілька, які не подобаються, одну із дорог погано видно.
Reply
От тільки потрібно врахувати недоліки його і зробити краще (або зробити всюди по одній смузі на кільце і одній смузідля лівого повороту без заїзду на кільце, або (оскільки місця на таке напевно не вистачить) зробити всюди тільки одну смугу, можна навіть із клюмбою в центрі)
Бо на Зеленій-Вашингтона при русі Зеленою з обох сторін раптом з'являється друга смуга якої до того не було :D
Reply
Reply
1. Було велике кільце. На гугло-мапі якраз процес реконструкції його у щось на кшталт "2"
2. Маленьке кільце із резервною смугою посередині, на випадок вантажівок. Кільце Зелена-Вашингтона робилось за його зразком. Дякуючи Могилі з Автодору і Синютці, тогочасному заступнику мера.
Reply
Reply
Reply
Reply
Reply
Reply
Насчет размеров - что ты имеешь в виду? Диаметр кольца? Дальше по той же улице есть гораздо меньшее кольцо и все там нормально едет, включая фуры и троллейбусы.
Reply
В любом случаи надо делать циклограмму и смотреть.
В Киеве, например на Троещене в час пик перечь кольцо по не главной дороги практически не реально. Если кольцо главное -то вообще стоят все
Reply
Не глядя мені здається, що помогти б повинні виділені смуги для громадського транспорту через те кільце, або ж переведення кільця у регульований світлофофрами режим знову ж з пріоритетом для громадського транспорту.
Reply
Leave a comment