Leave a comment

Comments 113

(The comment has been removed)

dfaw April 13 2015, 10:38:40 UTC
По нормам доступности уклон не должен быть больше стольки-то градусов (искать лень), а высота там более 6 метров, вот и получается, подземный лучше так как глубина 3,5-4

Reply


dfaw April 13 2015, 10:37:30 UTC
Пока не набежали те кто читают но не понимают объясню почему

- светофор по определению не соответствует принципам доступности так как ограничивает время необходимое на действие, по тому всё логично с точки зрения ивалидов
- лучше, но и дороже подземный переход, по тому что перепад высот меньше

Не забывай, для психически здоровых инвалидов (которые не используют свою инвалидность как аргумент что им все должны) крайне важно иметь возможность делать всё самим при этом не грузя окружающих и не привлекая их внимание.

Reply

dfaw April 13 2015, 10:39:40 UTC
А по поводу в мире, так посмотри как там перед тем трафик с этих улиц убирали, строя альтернативную сеть дорог

Reply

alex_shutyuk April 13 2015, 10:57:28 UTC
Там общественный транспорт шикарно работает и почти 20% горожан на великах передвигаются.

Reply

dfaw April 13 2015, 11:53:17 UTC
Это всё хорошо, но не достаточно.

Reply


noddeat April 13 2015, 10:47:55 UTC
Нема мого варіанту - пересуваюся всім перерахованим (крім візку), ставлюся негативно.

Це Китай. В країні мислять так само, як у Китаї - будувати 8 смуг доріг і надземні переходи. Це не змінити, просто факт.

У Німеччині тенденція іде в бік закопування доріг у тунелі - це зручно і для автомобілістів (нема пішоходів і світлофорів), і тим паче для пішоходів. Але це недешеве задоволення, слід визнати.

Reply

alex_shutyuk April 13 2015, 12:04:10 UTC
Та і так забагато варіантів))

Reply

_sashka April 29 2015, 11:08:20 UTC
"Це не змінити, просто факт. "

Все можливо змінити.

Reply

noddeat April 29 2015, 11:17:01 UTC
Абстрактно-то все можливо. В реальності принаймні в цьому поколінні ні. Наступне буде мислити вже по-іншому, там буде шанс.

Reply


ext_1700079 April 13 2015, 13:06:19 UTC
Це опитування... хіба ти вирішив зробити годний вброс. Тоді я розумію.
Особливо для dfaw
Що раз читаючи коменти цього юзера я офігіваю...
Йому можна навести сотні прикладів і відео, але він все одно буде казати шо етого нє достаточно і т.п. :)
Жесть.

Взагалі-то, на тій картинці я не бачу міста... це якийсь мабуть випробувальний майданчик московської лабораторії.

Reply

alex_shutyuk April 13 2015, 13:14:51 UTC
А чим тебе опитування не влаштовує?

Reply


vbhjckfd April 13 2015, 19:55:18 UTC
Автомобіліст (Ford Focus 2013). Категорично не підтримую мостів/підземок для людей в межах міст.

В межах міста тільки регульовані переходи. Де мало машин - нерегульовані з острівцями безпеки і якісним освітленням. Звісно з пріоритетом громадському транспорту, у вигляді виділених смуг руху й адаптивних світлофорів (це ті, що в курсі, де автобус/трамвай і підлаштовують світлофори під нього).

@dwaf, а якщо я вам скажу, що німецькими нормами дуже не рекомендується робити перехрещень у різних рівнях в межах міст?
Старі підземні переходи звісно не закопують, але при ремонту вулиці їх завжди дублюють нормальними.

Reply

vitokro April 14 2015, 07:46:26 UTC
Щоб більше людей загинуло в місті? Наземні переходи - це постійна хроніка аварій и смертей.
https://youtu.be/uMDAvUEihE4

Reply

orestk April 14 2015, 08:32:52 UTC
На даному відео водій такий же валянок, як і діти, якщо не більший.

Reply

vitokro April 14 2015, 08:37:34 UTC
яка різниця кто валєнок, важливо що сталася аварія на регульованому переході.
агітувати на кожному розі, що треба закривати підземні і наземні переходи і ставити світофори - це дуже нерозумно.

Reply


Leave a comment

Up