По нормам доступности уклон не должен быть больше стольки-то градусов (искать лень), а высота там более 6 метров, вот и получается, подземный лучше так как глубина 3,5-4
Пока не набежали те кто читают но не понимают объясню почему
- светофор по определению не соответствует принципам доступности так как ограничивает время необходимое на действие, по тому всё логично с точки зрения ивалидов - лучше, но и дороже подземный переход, по тому что перепад высот меньше
Не забывай, для психически здоровых инвалидов (которые не используют свою инвалидность как аргумент что им все должны) крайне важно иметь возможность делать всё самим при этом не грузя окружающих и не привлекая их внимание.
Нема мого варіанту - пересуваюся всім перерахованим (крім візку), ставлюся негативно.
Це Китай. В країні мислять так само, як у Китаї - будувати 8 смуг доріг і надземні переходи. Це не змінити, просто факт.
У Німеччині тенденція іде в бік закопування доріг у тунелі - це зручно і для автомобілістів (нема пішоходів і світлофорів), і тим паче для пішоходів. Але це недешеве задоволення, слід визнати.
Це опитування... хіба ти вирішив зробити годний вброс. Тоді я розумію. Особливо для dfaw Що раз читаючи коменти цього юзера я офігіваю... Йому можна навести сотні прикладів і відео, але він все одно буде казати шо етого нє достаточно і т.п. :) Жесть.
Взагалі-то, на тій картинці я не бачу міста... це якийсь мабуть випробувальний майданчик московської лабораторії.
Автомобіліст (Ford Focus 2013). Категорично не підтримую мостів/підземок для людей в межах міст.
В межах міста тільки регульовані переходи. Де мало машин - нерегульовані з острівцями безпеки і якісним освітленням. Звісно з пріоритетом громадському транспорту, у вигляді виділених смуг руху й адаптивних світлофорів (це ті, що в курсі, де автобус/трамвай і підлаштовують світлофори під нього).
@dwaf, а якщо я вам скажу, що німецькими нормами дуже не рекомендується робити перехрещень у різних рівнях в межах міст? Старі підземні переходи звісно не закопують, але при ремонту вулиці їх завжди дублюють нормальними.
яка різниця кто валєнок, важливо що сталася аварія на регульованому переході. агітувати на кожному розі, що треба закривати підземні і наземні переходи і ставити світофори - це дуже нерозумно.
Comments 113
(The comment has been removed)
Reply
- светофор по определению не соответствует принципам доступности так как ограничивает время необходимое на действие, по тому всё логично с точки зрения ивалидов
- лучше, но и дороже подземный переход, по тому что перепад высот меньше
Не забывай, для психически здоровых инвалидов (которые не используют свою инвалидность как аргумент что им все должны) крайне важно иметь возможность делать всё самим при этом не грузя окружающих и не привлекая их внимание.
Reply
Reply
Reply
Reply
Це Китай. В країні мислять так само, як у Китаї - будувати 8 смуг доріг і надземні переходи. Це не змінити, просто факт.
У Німеччині тенденція іде в бік закопування доріг у тунелі - це зручно і для автомобілістів (нема пішоходів і світлофорів), і тим паче для пішоходів. Але це недешеве задоволення, слід визнати.
Reply
Reply
Все можливо змінити.
Reply
Reply
Особливо для dfaw
Що раз читаючи коменти цього юзера я офігіваю...
Йому можна навести сотні прикладів і відео, але він все одно буде казати шо етого нє достаточно і т.п. :)
Жесть.
Взагалі-то, на тій картинці я не бачу міста... це якийсь мабуть випробувальний майданчик московської лабораторії.
Reply
Reply
В межах міста тільки регульовані переходи. Де мало машин - нерегульовані з острівцями безпеки і якісним освітленням. Звісно з пріоритетом громадському транспорту, у вигляді виділених смуг руху й адаптивних світлофорів (це ті, що в курсі, де автобус/трамвай і підлаштовують світлофори під нього).
@dwaf, а якщо я вам скажу, що німецькими нормами дуже не рекомендується робити перехрещень у різних рівнях в межах міст?
Старі підземні переходи звісно не закопують, але при ремонту вулиці їх завжди дублюють нормальними.
Reply
https://youtu.be/uMDAvUEihE4
Reply
Reply
агітувати на кожному розі, що треба закривати підземні і наземні переходи і ставити світофори - це дуже нерозумно.
Reply
Leave a comment